Գլխավոր էջ | Գրանցում | Մուտք | RSS
Օրացույց
«  հունվար 2013  »
երկերեչորհինուրբշաբկիր
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Մուտքի եղանակը
Մուլտիմեդիա
Խրիմյան Հայրիկ. Սիրաք և Սամվել. pdf
Վարդան Այգեկցի. Խրատ քահանաներին և ժողո...
Типология сектантства и методы антисе...
Հուսիկ վարդապետ Մովսիսյան. Հայ Առաքելակ...
А. В. Тонконогов. Пенитенциарная сектало...
Երգարան հանրակրթական դպրոցների երեխաների...
Տ. Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան Պայծառակերպո...
Билл Мак-Кивер. Мормоны и многобожие pdf
Շարականների ուսուցում
Գեղարդավանքի երգչախումբ. Այսօր տօն է. mp...
Почему христиане борются с ересями Питан...
Ադամ քահանա Մակարյան. Քրիստոնեության իսկ...
Ս. Ս. ՄԱՅԻԼԵԱՆ ՈՍԿԵՓՈՐԻԿ ԿՐՈՆԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻ...
Երիտասարդները «ոչ» են ասում հոգևորսությ...
Л.Ф. Обухова. Преодоление биогенетически...
Կոմիտաս Ասլամազյան. Շուշիկի mp3
Քննարկում աղանդների մասին «Բրիֆինգ» հաղո...
Լուսինե Զաքարյան Առավոտ Լուսո mp3
Զորահանդեսի մասնակից հոգևորականների պարգ...
Քրիստոնեական հանրամատչելի գիտելիքներ բոլ...
Մոմավառության ավանդույթը, ինչ նշանակությ...
Նոր Կտակարան. pdf
Բողոք հոգեվորսության դեմ
Սուրբ Եղիշե վարդապետ. Աստվածաբանական երկ...
կյանքի խոսքը և կռկ-ն զբաղվում են կախարդո...
Դպրոցական միջին տարիքի աշակերտների քրիստ...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Տեսիլքներ և մարգարեություններ Հայոց մասի...
Феномен глоссалалии. Н. В. Порублев. pdf
А. В. Тонконогов. Пенитенциарная сектало...
Անկանիմք
Ովքե՞ր են խոնարհ մարդիկ
Տէր Կիւրեղ քհն. Տալեան - ՔՐԻՍՏՈՆԵԱԿԱՆ ՍԻ...
«Բարև Երկիր» ծրագրի ուղիղ եթերում ՄԱՆԱՆԱ...
Чарльз М. Лапсон. Книга Авраама: миф или...
Սպանության դեպքեր Ռուսաստանում Նեոհիսուն...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Ս. Ս. ՄԱՅԻԼԵԱՆ ՈՍԿԵՓՈՐԻԿ ԿՐՈՆԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻ...
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց սիրտ իմ սասանի m...
Հայ եկեղեցու պատմության դասասենյակի բացո...
Աստվածաշունչին պատասխանները ծողովրդի հա...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Խաչիկ ծ. վարդապետ Դատեան. Երկերի ծողոված...
Նվիրվում է Երուսաղեմի հայոց Պատրիարք Ամե...
Ձերբակալվել են այլասերված աղանդի պարագլո...
Ուր ես, Մայր իմ,
Վեհարանի վերանորոգում
Առաքյալներ. pdf
Լուսինե Զաքարյան. Ուր՞ Ես Մայր Իմ mp3
Դասախոսություն Գեւորգյան հոգեւոր ճեմարան...
Գլխավոր էջ » 2013 » հունվար » 11 » Քրիստոնեական նրողամտության մասին

22:24
Քրիստոնեական նրողամտության մասին


Եթե դուք մարդկանց ներեք իրենց հանցանքները, ձեր երկնավոր Հայրն էլ ձեզ կների ձեր հանցանքները:
Մատթ. 6;14
Ներողամտության հոգին մարդու մեջ աստվածադիր է: Եւ Քրիստոս իր քարոզչության ընթացքում խրատներով փորձում էր արթնացնել մարդկանց մեջ այդ թմրած հատկանիշը:
Մարդու աստվածանմանության կարեւոր արտահայտություններից է մարդասիրությունն ու ներողամտությունը: Մարդասեր լինել նշանակում է նմանվել Աստծուն: Ցավոք, խորապես քննելով մեր ներաշխարհը, պետք է խոստովանենք, որ մեր մարդասիրության շրջանակները խիստ նեղ են, եւ ներառում են միայն ծնողներին, զավակներին, բարեկամներին, հարազատներին ու ընկերներին: Այսպիսով մենք դառնում ենք ծնողասեր, որդեսեր, ընկերասեր, բայց ո՛չ մարդասեր:
Տերը մարդասիրության գագաթնակետը` կատարելության աստիճանը համարեց թշնամիների հանդեպ սերը: Այս ճանապարհով Նա փորձում էր մեր մեջ դաստիարակել մարդասիրության նոր չափանիշներ: Եթե մինչեւ Փրկչի գալուստը հրեաներն էին համարվում Աստուծո սեփական ժողովուրդը, ապա Քրիստոսով բոլորը մեկ դարձան. այլեւս խտրություն չկա ոչ հրեայի, ոչ այլազգու, ոչ ծառայի, ոչ ազատի, ոչ արուի եւ ոչ էլ էգի:
Նույն այդ տիեզերական մարդասիրության ու ներողամտության ոգին Տերը դրսեւորեց իր երկրային կյանքի ընթացքում: Նա չխորշեց մաքսավորների ու շնացողների հետ շփումից, հրեաների կողմից պիղծ համարվող սամարացի կնոջ հետ զրույցի բռնվեց եւ Մեսիայի հանդեպ հավատքի լույսով լուսավորեց, հասարակությունից վտարված ու մերժված բորոտների վրա ձեռք դրեց եւ նրանց բժշկեց եւ, ի վերջո, հանձն առավ խաչվել ողջ մարդկության` վերջին հանցավոր մարդասպանների եւ իրենց արդար համաող փարիսեցիների մեղքերի համար: Քրիստոս ասել է, որ ավելի մեծ սեր չկա, քան եթե մեկն իր անձը դնի իր բարեկամների համար, ուստի իրագործեց Իր իսկ խոսքը` մատնվելով անարգ խաչի մահվան, հանուն Իր բարեկամների` մարդկանց փրկության:
Ներողամիտ լինելու Տիրոջ պատգամն իրագործեցին առաքյալները, որոնք հալածանքների մեջ գոհություն էին մատուցում, որ Նրա անվան համար նեղությունների ենթարկվեցին: Մարդասիրության պատերազմում հավատքի հաղթող մարտիկներ եղան հատկապես մարտիրոսներն ու նահատակները, որոնք աղոթում էին իրենց չարչարողների ու սպանողների համար:
Նահատակները երբեք իրենց սուրբ ու արդար չէին համարում եւ իրենց դեմ հարուցված հալածանքները` անիրավացի, այլ Բաբելոնի հնոցում այրվող երեք երիտասարդների նման վկայում էին, որ այս բոլոր նեղությունները պատահում են իրենց գործած սխալների ու հանցանքների համար: Եւ իրենց մեծ խոնարհության, մարդասիրության ու համբերության շնորհիվ, Պողոս առաքյալի խոսքի համաձայն, դարձան խաչակիցը Քրիստոսի: Նույնպիսի կենցաղավարություն դրսեւորեցին նաեւ անապատական ճգնավոր հայրերը: Ընկերոջը չդատելու Քրիստոսի պատվիրանը խորապես ըմբռնելով ու կատարելով` նրանք դարձան քրիստոնեական հավատքի ջահեր եւ լուսավորեցին ու առաջնորդեցին ոչ միայն իրենց աշակերտողներին, այլեւ հետագա դարերի բազմաթիվ սերունդների: Որպեսզի լավ ընկալենք, թե ինչ հարազատորեն էին հասկացել ու իրագործել անապատական հայրերը ներողամտության պատգամը, նրանց կյանքից երկու օրինակներ բերենք:
Եղբայրները գալիս են Հայր Պիմենի մոտ եւ ատյան կանչում` մի եղբոր կատարած հանցանքը դատելու: Սուրբ Հայրը, մի քանի անգամ մերժելուց հետո, ստիպված է լինում նրանց հետ գնալ: Նա պատրաստվելու համար մի փոքր ժամանակ է խնդրում եւ եղբայրներին ներկայանում է հետեւյալ կերպ` մեջքին գցած ավազով լի մի պարկ, որը ներքեւից անցք ուներ, եւ ավազը կամաց կամաց թափվում էր գետնին: Եղբայրները հարցնում են, թե ինչու է նա այդ պարկը, որը ծակ է ու միջի ավազն էլ թափվում է, վերցրել ուսին: Սուրբ հայրը պատասխանում է.«Որդյակներ, սրանք իմ մեղքերն են, որոնք իմ հետեւից են գալիս, եւ ես դրանք չեմ տեսնում, սակայն այսօր գնում եմ դատելու եղբորս մեղքը, որն իմ առջեւն է, եւ ես այն տեսնում եմ»: Կրոնավորները, հասկանալով իրենց սխալը, ներողություն են խնդրում Հայր Պիմենից եւ հրաժարվում եղբորը դատելուց:
Հայր Գերասիմոսը խցում մի հին ձեռագիր ավետարան ուներ: Մի մարդ այցելության է գալիս նրան եւ, գայթակղվելով ավետարանի հնությունից, գողանում է այն: Իսկ հայրը բնավ կատարվածից չի խռովվում: Գողացողն ավետարանը տանում է շուկա վաճառելու եւ որոշակի գին է սահմանում դրա համար: Մի առեւտրական համաձայնվում է գնել այն հետեւյալ պայմանով. նա պետք է ավետարանը տաներ որեւէ վանականի մոտ եւ ստուգեր դրա հնությունն ու արժեքը: Աստվածային նախախնամությամբ ավետարանը բերվում է հենց Հայր Գերասիմոսի մոտ: Միայնակյացն այն տեսնելով կրկին չի հուզվում ու չի հայտնում, որ դա իրենն է, այլ ասում է, որ այն շատ արժեքավոր է եւ ավելին արժե: Առեւտրականը վերադառնում է եւ հայտնում, որ ինքը ավետարանը տարել է Հայր Գերասիմոսի մոտ, եւ որ նա վկայել է դրա հնության եւ արժեքավորության մասին: Գողը նույն պահին քար է կտրում ու սարսուռով հարցնում, թե նա ուրիշ բան չասա՞ց, առեւտրականը պատասխանում է, թե ուրիշ ոչինչ չասաց: Գողն անմիջապես խլում է ավետարանը եւ ասում, որ ինքն այլեւս չի վաճառում: Նա վազում է Հայր Գերասիմոսի մոտ, նրա ոտքերն ընկնում եւ ներողություն խնդրում, ուխտում է հրաժարվել չար գործերից եւ դառնալ կրոնավոր: Մինչեւ կյանքի վերջ մնում է անապատում եւ ապաշխարում իր գործած հանցանքների համար:
Վերը բերված օրինակներից երեւաց, որ ներողամտության շնորհիվ անապատական հայրերը ոչ միայն իրենց հոգին ազատեցին եղբորը դատելու մեղքից, բարկությունից եւ վրեժխնդրությունից, այլեւ մյուսներին փրկեցին մեղքի անդունդը գահավիժելուց:
Նույն պատվիրանն այսօր ուղղված է մեզ. ողորմություն անել մարդկանց ավելի շատ հոգեւորապես, քան մարմնապես, որովհետեւ եթե մենք հնարավորություն չունենք մարդկանց կարիքները հոգալ, ապա նրանց համար աղոթել միշտ կարող ենք, հավատքի մեջ տկարացածին հուսադրել, մարդկանց վշտերն ու նեղությունները համբերատարությամբ լսել, անգետին լուսավորել, նեղվածին ու ընկճվածին մխիթարել` կարող ենք, եւ ի վերջո, շրջապատի մարդկանց հանդեպ կատարած առաջին եւ ամենակարեւոր ողորմությունը սեփական անձը մեղքերից մաքրելն ու Սուրբ Հոգու ընտրյալ անոթ դարձնելն է:

Սուրբ Տաթեւի վանքի վանահայր  Տ. Միքայել աբեղա Գեւորգյան







Բաժին: Քրիստոնեական դասընթացներ | Դիտումներ: 2177 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Պիտակներ: Qristoneakan, նրողամտություն, Քրիստոնեական, Neroxamtutyun | Հեղինակություն: 5.0/11
Որոնում կայքում


Armenian Directory
Սույն կայքի նյութերը պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը կայքին պարտադիր է:
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Օգտվողներ: 0

Հայ Առաքելական Ս. Եկեղեցի © 2011-2013