Գլխավոր էջ | Գրանցում | Մուտք | RSS
Օրացույց
«  դեկտեմբեր 2011  »
երկերեչորհինուրբշաբկիր
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Մուտքի եղանակը
Մուլտիմեդիա
ԽԱՐԻԶՄԱՏՆԵՐ (Մաս 1-2)
Լուսինե Զաքարյան. Դլե Յաման. mp3
Մոմավառության ավանդույթը, ինչ նշանակությ...
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց սիրտ իմ սասանի m...
Մաղաքիա արք. Օրմանյան. Ազգապատում. Հատոր...
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց. Ընտրեալդ. mp3
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Սահակ եպս. Մաշալյան Անդամալույծի բժշկում...
Լուսինե Զաքարյան. Ծիրանի ծառ. mp3
Աշխարհի երկրների բնակչության կրոնական (կ...
Աբել արքեպիսկոպոս Մխիթարյանց. Երկերի ժո...
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց Քրիստոս ի մեջ մե...
Опыт реабилитации жертв сектантской агре...
Արմեն Պողոսյան. Պատասխան Եհովայի վկաների...
Վարդապետություն Ս. Գրիգոր Լուսավորչի pdf
Հարց և պատասխան Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան...
Հովհան ոսկեբերան ներբող Սբ. Գրիգոր Լուսա...
Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան Հրաշքների մասին...
Типология сектантства и методы антисе...
Կյանքի Խոսք աղանդի մասին Տեր Եսայի քահան...
Սահակ եպս. Մաշալյան Հարստության մասին (...
Եկեղեցական օրացույց. 2013Թ. pdf
Р.М. Конь. Сектоведение. pdf
Եհովայի վկաների դիտարանի քննադատություն....
Մեկնաբանություններ աշխարհի վերջի մասին
Երգարան հանրակրթական դպրոցների երեխաների...
Արմեն Մարտիրոսյան. Ավետյաց երկիր. pdf
Առաքյալներ. pdf
ИНКВИЗИЦИЯ.pdf
ՏԱԹԵՎԻ ՎԱՆՔ (վավերագրական ֆիլմ «ԲԱՐԵՎ, Վ...
Феномен глоссалалии. Н. В. Порублев. pdf
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Օրհնության մի խաչքար է տեղադրվել Աբովյան...
Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան. Երկու ուխտավոր...
Սուրբ Անտոն Մեծ. Խրատներ. Ս. Էջմիածին - ...
Վարք Սրբոց Ա. Աբդա - Գրիգոր Աստվածաբան. ...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի. Մատյան Ողբերգության...
Ժամագիրք. pdf
Կարմիր խնձորի ավանդույթը բարբարոսություն...
Ինքնասպանություն, Օր Վեցերորդ, Կամո Վարդ...
Ով զարմանալի. «Գեղարթ » երգչախումբ. mp3
Երիտասարդները «ոչ» են ասում հոգևորսությ...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐՈՒԳԹԵԱՆ...
Խորհուրդ Սուրբ Պատարագի.pdf
ՖԻԼՄ ԱՄԵՆ ԻՆՉԻ ՄԱՍԻՆ - Джузеппе Москати-...
Տէր Կիւրեղ քհն. Տալեան - ԿԱԽԱՐԴՈՒԹՅՈՒՆ Ե...
Տ. Բագրատ Եպս. Գալստանեան, Օծումն հիվանդ...
Մաղաքիա արք. Օրմանյան. Ազգապատում. Հատոր...
Մաշտոց տպագրված է 1988 թ. Անթիլիասում. p...
Գլխավոր էջ » 2011 » դեկտեմբեր » 31

Նա Ս. Նիկողայոս Հայրապետն էր:
Ժամանակին հույն Նիկողայոս հայրապետը շրջում էր տնետուն եւ չքավոր ընտանիքների պատուհաններին գումար կամ նվերներ դնում: Ձմեռ պապի կերպարը ծագել է հենց այստեղից: Թարգմանաբար սուրբ Նիկողայոս է նշանակում: Այնպես որ, Ձմեռ պապի նվերները մանուկներն իրենց անմեղությամբ ընդունում են որպես պարգեւ Աստծուց:
Հայ ժողովուրդի մեջ ընդունված է Ամանորը կոչել նաև Կաղանդ: Այն նշանակում է որեւէ տոն նշելու կոչ, հրավեր: Հետագայում կաղանդը Հայաստանում ստացել է տարեմուտի իմաստը:
Քրիստոնեական առումով Ամանորը հաշվետվության յուրօրինակ մի օր է յուրաքանչյուր մարդու համար: Օր, երբ ամփոփվում են տարվա ընթացքում կատարված գործերը:
Ս. Ծնունդը աշխարհի քրիստոնյաների ամենամեծ և սիրված տոներից է: Իր թե՜ նշանակությամբ, էությամբ, թե՜ խորհրդով Ամանորը զիջում է Ս. Ծննդյանը: Ամանորն ինքնին օրացուցային փոփոխման երևույթ է, և իր մեջ որևէ խորհուրդ չունի: Իսկ Ս. Ծնունդն ամբողջությամբ Խորին Խորհուրդ է` Աստծո Որդու Ծնունդը, որը մարդկության հ ... Շարունակել ընթերցել »
Բաժին: Քրիստոնեական դասընթացներ | Դիտումներ: 1208 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Ամսաթիվ: 31.12.2011


Մեր օրերում Սբ. Ծննդյան տոնի և Ամանորի անբաժան խորհրդանիշն է տոնական զարդարված տոնածառը, որը սակայն երկար ճանապարհ է անցել` մինչև մեզ հասնելը: Գերմանիային է վերագրվում Սբ. Ծննդյան Տոնի ծառի զարդարման ավանդույթի սկիզբը 16-րդ դարում, երբ հավատավոր քրիստոնյաները զարդարված ծառերը բերեցին իրենց տները: Ոմանք տոնածառը պատրաստում էին փայտից և զարդարում մշտադալար բույսերով և մոմերով:
Աստիճանաբար տոնածառի ավանդույթը տարածվեց Եվրոպայի տարբեր երկրներում: Անգլիայի Վիկտորիա թագուհու ամուսինը` իշխան Ալբերտը տոնածառն ավելի նորաձև դարձրեց` 1841թ. անգլիական առաջին տոնածառը Ուինձորի դղյակում զարդարելով մոմերով, զանազան կոնֆետներով, մրգերով և մեղրաբլիթով:
Իհարկե, շուտով անգլիացի այլ հարուստներ հետևեցին նրա օրինակին` զարդարելու նպատակով օգտագործելով զանազան խենթուխելառ իրեր: Չարլզ Դիկենսը նկարագրել է տոնածառ` զարդարված տիկնիկներով, խաղալիք փոքրիկ կահույքով, երաժշտական գործիքներով, հրացաններով և թրերով, մրգով և քաղցրավենիքով:
19-րդ դարի առաջ ... Շարունակել ընթերցել »
Բաժին: Քրիստոնեական դասընթացներ | Դիտումներ: 1097 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Ամսաթիվ: 31.12.2011


Հին տոմարով նոր տարին նշվում է հունվարի 14-ին, որը համարժեք է հունվարի 1-ին:
Հին և նոր տոմարների միջև տարբերությունը 13 օր է: Հունվարի 13-ը համարժեք է դեկտեմբերի 31-ին:
Նոր` Գրիգորյան տոմարը, հաստատվել է 1582թ. հոկտեմբերին:
Հռոմի Գրիգոր 13-րդ պապը նկատեց, որ Հուլյան (հին) տոմարը մինչև 16-րդ դարը տվել է 10 օրվա տարբերություն: Այդ տարբերությունը հայտնի եղավ գարնանային գիշերահավասարից` մարտի 21-ից, որովհետև գարնանային գիշերահավասարը փոխանակ 325թ., Նիկիայի ժողովի որոշման համաձայն մարտի 21-ին հանդիպելու, հանդիպել էր մարտի 11-ին` այսինքն 10 օր առաջ:
Այդ պատճառով Գրիգոր 13-րդ պապը հմուտ աստղաբաշխների մասնակցությամբ ժամանակի հայտնի աստղագետների և մաթեմատիկոսների հաստատե ցին նոր տոմարը:
Գրիգոր 13-րդը կարգադրեց 1582թ. հոկտեմբերի 4-ին (հինգշաբթի) հաջորդող համարել ուրբաթ` հոկտմբերի 15-ը` բաց թողնելով կուտակված 10 օրերը, որոնց սխալն առաջացել էր 325 – 1582 թթ ընթացքում: Այսպիսով 1583թ-ից սկսած գիշերահավասարի սխալն ուղղվեց: ... Շարունակել ընթերցել »
Բաժին: Քրիստոնեական դասընթացներ | Դիտումներ: 712 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Ամսաթիվ: 31.12.2011

Որոնում կայքում


Armenian Directory
Սույն կայքի նյութերը պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը կայքին պարտադիր է:
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Օգտվողներ: 0

Հայ Առաքելական Ս. Եկեղեցի © 2011-2013