Գլխավոր էջ | Գրանցում | Մուտք | RSS
Օրացույց
Մուտքի եղանակը
Մուլտիմեդիա
Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան Մահ և անմահութ...
Александр Щипков. Лекция девятая. Новые ...
Ովքե՞ր են եկեղեցու հայրերը. pdf
Введение в сектоведение. В.Ю. Питанов, 2...
Ս. Դավիթ Անհաղթ. Ներբողներ. Ս. Էջմիածին ...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Առաքյալներ. pdf
Г. Г. Бочкарева. Психологическая характе...
«Հովեր» երգչախումբ. Յայս յարկ. mp3
Կոմիտասեան Պատարագ ամբողջությամբ. Կատարո...
Սահակ եպս. Մաշալյան Մարդու գործերի և բոր...
Հայկական եկեղեցու օծում Seattle քաղաքում
ԱՇՈՏ ԵՐԿԱԹԻ «ԽԱՉԸ» ԴԻՐՔԵՐՈՒՄ
Ինչպե՞ս դիմակայել աղանդների ազդեցությանը...
Նոր Կտակարան. pdf
Lusavoric Choir - Hayr Mer - M.Yegmalian
Նվիրվում է Երուսաղեմի հայոց Պատրիարք Ամե...
Վեհարանի վերանորոգում
Կոմիտաս Ասլամազյան. Ալ Այլուղս. mp3
Սահակ եպս. Մաշալյան Գայթակղության, ներմա...
ИНКВИЗИЦИЯ.pdf
«Բարև Երկիր» ծրագրի ուղիղ եթերում ՄԱՆԱՆԱ...
Կոմիտաս Ասլամազյան. Գարուն է. mp3
Ջրօրհնեք զորամասում (Եկեղեցական կյանք)
Աբորտներ՝ սատանային մատուցվող մարդկային ...
Սահակ եպս. Մաշալյան Անիրավ դատավորի առակ...
Տեր Վահրամ քահանա Մելիքյանը պատասխանում ...
էլեկտրոնային միջոցների կիրառությունը հոգ...
Մաղաքիա արք. Օրմանյան. Ազգապատում. Հատոր...
Բաց դուռը սրտիդ. pdf
Билл Мак-Кивер. Мормоны и многобожие pdf
Էջմիածին, Ամեն շաբաթ
Վահանավանքի 1100 ամյակի գիտաժողով
Կոմիտաս Ասլամազյան. Ալագյազ. mp3
Սամվել Անդրանիկի Պողոսյան. Հայոց ցեղասպա...
Սահակ եպս. Մաշալյան Աղոթքի մասին (Մաս 1-...
Եկեղեցական կյանք. քահանայից ամենամյա հավ...
Կաթոլիկ եկեղեցուց ծագած բողոքական ուղղու...
Մաղաքիա արք. Օրմանյան. Ազգապատում. Հատոր...
Սևանի Վազգենյան դպրանոց. Հավուն mp3
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Հայր Խորեն Առաքելյան. Դիակիզում, թե՞ թա...
slaq.am «Ակցիա` ընդդեմ աղանդների»
Վազգեն Հակոբյան, Կանոնագիրք Հայոց, (հատո...
Դիսկուրս. Շահե աբեղա Անանյան-Ստեփան Դանի...
Հայ եկեղեցու պատմության դասասենյակի բացո...
Կանայք Հայ Եկեղեցում
Դպրոցական միջին տարիքի աշակերտների քրիստ...
Խորհուրդ Սուրբ Պատարագի.pdf
Տեր Հովհաննես. Ինչ է Սուրբ Պատարագը
Գլխավոր էջ » 2011 » օգոստոս » 24

Միջնադարյան հայ կերպարվեստի տեսակ, ճարտարապետական մանր կոթողային ձև, որի հիմնական բովանդակությունը կազմում է պատվանդանի (խարսխի) վրա կանգնեցված սալաձև խաչարձանը՝ ճակատով դեպի արևմուտք ուղղված: Խաչքարերը ժամանակագրական առումով հաջորդել է խաչով ավարտվող քառակող վաղ միջնադարյան կոթողներին և թևավոր խաչերին, որոնց ճնշող մեծամասնությունը ոչնչացվել է արաբական արշավանքների ժամանակ: Արձանագրություններում կոչվել է խաչ կամ սուրբ նշան, XIX դ-ից՝ խաչարձան կամ Խաչքար: Բովանդակում է քրիստ. հիմն. գաղափարը՝ Հիսուս Քրիստոսի փրկագործությունը: Գլխավոր տարրը խաչն է՝ իբրև Խաչեցյալի (Քրիստոսի), կենաց ծառի, խոստացված երկնային հոգևոր դրախտի ու փրկության խորհուրդ, և որպես պաշտամունքային առարկա հայերի համար փոխարինել է սրբապատկերին: IV–V դդ-ից սկսած Խաչքարը կանգնեցվել է առանձին՝ իբրև կոթող, կամ ագուցվել եկեղեցու որմի մեջ՝ որպես ճարտարապետական զարդ: Կանգնեցվել են ռազմական հաղթանակներն ու պատմական կարևոր դեպքերը հավերժացնելու (սելջուկյան թուրքերի դեմ ամիրսպասալար ... Շարունակել ընթերցել »
Բաժին: Քրիստոնեական դասընթացներ | Դիտումներ: 2251 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Ամսաթիվ: 24.08.2011

Որոնում կայքում


Armenian Directory
Սույն կայքի նյութերը պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը կայքին պարտադիր է:
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Օգտվողներ: 0

Հայ Առաքելական Ս. Եկեղեցի © 2011-2013