Գլխավոր էջ | Գրանցում | Մուտք | RSS
Օրացույց
Մուտքի եղանակը
Մուլտիմեդիա
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Բաց դուռը սրտիդ. pdf
Կոմիտաս Ասլամազյան. Կռունկ mp3
Նոր Կտակարան. pdf
Կիպրիանոս. Աղոթագիրք. Սուրբ Էջմիածին, 20...
Սուրբ Ներսես Շնորհալի. Մեկնություն Մատթե...
Աբորտներ՝ սատանային մատուցվող մարդկային ...
ՍԲ. Պատարագ Կոմիտասյան 02 mp3
ՎԱՐՔ ՍՈՒՐԲ ՀԱՅՐԵՐԻ. pdf
Լուսինե Զաքարյան. Ուր՞ Ես Մայր Իմ mp3
Հովվի տկարություններն ու աստվածային շնոր...
Շնորհք արքեպիսկոպոս Գալուստյան. Մեծ պահք...
Андраш Салаи. В Поисках реальности. pdf
Վազգեն Հակոբյան, Կանոնագիրք Հայոց, (հատո...
Ուր ես, Մայր իմ,
Кеннет Р. Сэмплс. К столетию со дняа рож...
Կոմիտաս Վարդապետ. Հով արեք սարեր ջան. mp...
Բարեխօսութեամբ. Կոմիտասեան Պատարագ. Կատա...
Կվերանորոգվի Օձունի հին հայկական եկեղեցի...
Զինվորական ծառայություն. սուրբգրային վեր...
Ինչպես կարդալ Աստվածաշունչը. pdf
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Սահակ եպս. Մաշալյան Փոթորիկի խաղաղեցումը...
Ժամակարգության մեկնություն. Արված մեր սո...
Վարդան Պետրոսյանը Գևորգյան հոգևոր ճեմարա...
Р. Бэндлер Д. Гриндер В. Сатир. Семейная...
Շոու-բիզնես կամ «Աստծո տուն». Անհասկանալ...
Տէր Կիւրեղ քհն. Տալեան - ԿԱԽԱՐԴՈՒԹՅՈՒՆ Ե...
Հայր Ղևոնդի Նոր տեսանյութը: (ՄԱՍ 1-2) Կ...
Հայաստանի Հանրապետության Զինված ուժերում...
Վաղինակ վրդ. Մելոյան. Ճշմարիտ վերածնունդ...
Սևանի Վազգենյան դպրանոց ամեն շաբաթ mp3
Զորահանդեսի մասնակից հոգևորականների պարգ...
Соблазн оккультизма. Архимандрит Алексан...
Հայ եկեղեցու պատմության դասասենյակի բացո...
Մաղաքիա արք. Օրմանյան. Ազգապատում. Հատոր...
Ejmiatsin bells
Ս. Հովհան Ոսկեբերան. Ճառերի ընտրանի. pdf
Աղանդագիտարան
Լուսինե Զաքարյան. Բաց մեզ տեր mp3
Նիկոլայ ավագ քահանա Ագաֆոնով. Յուղաբեր կ...
Ճառագայթ եւ կերպարան. Վարուժան սարկավագ ...
Կոմիտաս Վարդապետ. Մոկաց Միրզա. mp3
Աղանդները արյան մեջ
ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ. Ո՞Վ ԵՆՔ ՄԵՆՔ: ԾԻՐԱ՞ՆԻ ԾԱՌ, ...
Ամեն Հայր Սուրբ
Իզաբել Բայրագդարյան. Ուրախ լեր. mp3
Դիսկուրս. Շահե աբեղա Անանյան-Ստեփան Դանի...
Սբ. Ներսես Լամբրոնացի. Մեկնություններ «Հ...
Սահակ եպս. Մաշալյան Կանայի հարսանիքը (տե...
Գլխավոր էջ » 2011 » օգոստոս » 16 » Խունկը և նրա սուրբգրային բացատրությունները

18:45
Խունկը և նրա սուրբգրային բացատրությունները


Ամեն կիրակի եկեղեցում մատուցվող Սուրբ և Անմահ Պատարագի ընթացքում սարկավագը խնկարկում է սրբապատկերների, Սուրբ սեղանի, Սուրբ հաղորդության նշխարի առջև:
Բուրվառից վեր ելնող խունկի ծուխը խորհրդանշում է քրիստոնյայի սրտից բխող և առ Աստված բարձրացող աղոթքն ու օրհությունը: Խնկարկության ընթացքում ժողովուրդն աղոթում է, խաչակնքում և երկրպագում` խունկի անուշաբույրի մեջ փառաբանելով Աստծուն:
Խնկի պատրաստումը և գործածումը Աստծո կողմից որպես պատվիրան է տրվել մարդուն: Սուրբ Գրքում կարդում ենք, թե ինչպես է Տերը Մովսեսին ասում. «Կպատրաստես խնկակալ սեղան խնկի համար» (Ելք Լ 1)։
Ելք Լ 34 համարում նշված են այն համեմունքները, որոնք անհրաժեշտ են անուշ խունկ պատրաստելու համար։ Տերը պատվիրում է նաև, որ այդ խունկը «Տիրոջ սրբություն լինի» (Ելք Լ 37) և նույնիսկ «սրբությունների սրբություն» (Ելք Լ 36)։
Աստվածաշնչում խունկի գործածության այլ դեպքեր ևս կան: Երբ Աստված սկսեց պատուհասել ժողովրդին, Ահարոն քահանայապետը Մովսեսի հրամանով խունկ ծխեց՝ Աստծո առաջ ժողովրդի համար բարեխոսելու նպատակով։ Երբ Ահարոնը վազեց ժողովրդի մեջ և խնկարկեց, պատուհասը դադարեց, և Աստված ընդունեց խունկն իբրև աղոթք: (Թվեր ԺԶ 44-48)
Նոր Կտակարանում նույնպես խոսվում է խնկի մասին:
Նորածին Հիսուսին բեթղեհեմյան քարայր այցելած իմաստունները նվերներ էին բերել, որոնց մեջ կար նաև խունկ` իբրև մարդու և Աստծո հաշտության նշան:
Ս. Հովհաննես ավետարանիչն ասում է. «Եվ մի ուրիշ հրեշտակ եկավ ու կանգնեց խորանի մոտ. նա ուներ ոսկե բուրվառ, և նրան շատ խունկ տրվեց, որպեսզի բոլոր սրբերի աղոթքները մատուցի ոսկե խորանի վրա, աթոռի առաջ: Եվ սրբերի աղոթքը՝ խնկի ծուխը, հրեշտակների ձեռքերից բարձրացավ Աստծո առաջ» (Հայտ. Ը 3-4)։
«Սրբերի աղոթքը՝ խնկի ծուխը, հրեշտակների ձեռքերից բարձրացավ Աստծո առաջ» խոսքը մեկնելով` վարդապետներն ասում են, որ Եկեղեցու կյանքը նման է խնկարկության։
Եկեղեցու հայրերն ասում են, որ խնկարկության հիմնական խորհուրդը աղոթքն է: Խունկի ծուխը բարձրանում է վերև և հետո իջնում ցած: Աղոթքն էլ խունկի նման հավատացյալի շուրթերից բարձրանում է դեպի Աստված, իսկ հետո աղոթքից ծնված շնորհները երկնքից իջնում են մարդկանց վրա:
Եկեղեցում գործածվող խունկը նախապես օրհվում է, ուստի խնկարկվող միջավայրը ևս օրհնվում է ու սրբվում: Նվիրագործված խունկը սրբալույս մյուռոնի քառասուն բաղադրանյութերից մեկն է:
Խունկը ստացվում է տարբեր անուշաբույր խեժերի խառնուրդից: Դրանք արտազատվում են խնկաբեր հատուկ ծառատեսակներից, որոնք աճում են աշխարհի տարբեր ծայրերում:Անկախ իրենց զանազան անուններից` եկեղեցում դրանք բոլորը կրում են խունկ հավաքական անվանումը:
Անուշաբույր խեժերը գործածվել են բոլոր ժամանակներում, նույնիսկ նախաքրիստոնական շրջանում: Հինագույն ժամանակներում այն գնահատվում էր ավելի թանկ, քան ոսկին:
Սուրբ Գիրքը պահանջում է, որ խունկն անուշաբույր լինի, որպեսզի ով նրա հոտն առնի, հիշի, որ մարդու կյանքը պետք է իբրև անուշաբուրություն լինի Աստծո առաջ։ Այդ պատճառով էլ գրված է. «Որովհետև Քրիստոսի անուշ հոտն ենք Աստծո մոտ». «Իր գիտության հոտն է մեր միջոցով հայտնի դարձնում ամենուր»: (Բ Կոր. Բ 15, 14)
Խունկը ոչ միայն անուշահոտություն է տարածում, այլև ախտահարում է միջավայրը: Միջնադարի բժիշկ Ամիրդովլաթ Ամասիացին վկայում է, որ խունկը ամրացնում է հիշողությունը, առողջացնում բանականությունը, օգնում է քաղցկեղային հիվանդություններին ու մազաթափության դեպքում, մաքրում է մաշկը տարբեր տեսակ բորբոքումներից:
Ինչպիսի նշանակություն էլ, սակայն, տրվի խունկի ֆիզիկական հատկություններին և նրանից բարձրացող ծուխին, այն առաջին հերթին քրիստոնյային հիշեցնում է Աստծո ներկայության և Նրա փառքի մասին։

պատրաստեց Ալվարդ Նազարյան






Բաժին: Քրիստոնեական դասընթացներ | Դիտումներ: 1433 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Պիտակներ: Xunk | Հեղինակություն: 5.0/36
Որոնում կայքում


Armenian Directory
Սույն կայքի նյութերը պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը կայքին պարտադիր է:
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Օգտվողներ: 0

Հայ Առաքելական Ս. Եկեղեցի © 2011-2013