Գլխավոր էջ | Գրանցում | Մուտք | RSS
Օրացույց
«  մայիս 2011  »
երկերեչորհինուրբշաբկիր
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Մուտքի եղանակը
Մուլտիմեդիա
Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան Հրաշքների մասին...
Կոմիտաս Ասլամազյան. Շուշիկի mp3
Հովվի տկարություններն ու աստվածային շնոր...
Ամերիկյան մուլտֆիլմերի կործանարար ազդեցո...
Սահակ եպս. Մաշալյան Բարի Սամարացին (տեսա...
Սահակ եպս. Մաշալյան Անառակ որդու վերադար...
Սուրբ Մովսես Խորենացի. Աստվածաբանական եր...
ՍԲ. Պատարագ Կոմիտասյան 02 mp3
Խրիմյան Հայրիկ. Պապիկ և թոռնիկ. pdf
Քննարկում աղանդների մասին «Բրիֆինգ» հաղո...
Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան Մահ և անմահութ...
Ամանորի եւ Սուրբ Ծննդյան տոների նախապատր...
Տեսանկյուն Կաթողիկոսի հրաժարականը
Ejmiatsin bells
Նոր տարվա եւ Սուրբ Ծննդյան ներկայացում մ...
Գեղարդավանքի երգչախումբ. Այսօր տօն է. mp...
Ջրօրհնեք զորամասում (Եկեղեցական կյանք)
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց. Հրաշափառ Աստուա...
Երիտասարդական Ինտելեկտուալ խաղեր
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց Քրիստոս ի մեջ մե...
В. Г. Тунян. Патриаршество Хримяна Ай...
Բողոք հոգեվորսության դեմ
Տ. Բագրատ Եպս. Գալստանեան, Օծումն հիվանդ...
Սուրբ Ներսես Շնորհալի. Մեկնություն Մատթե...
А. В. Тонконогов. Пенитенциарная сектало...
Լուսինե Զաքարյան. Հայաստան երկիր դրախտավ...
Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու տոները. Ար...
Անկանիմք
«Բարև Երկիր» ծրագրի ուղիղ եթերում ՄԱՆԱՆԱ...
Կանայք Հայ Եկեղեցում
Նոր Կտակարան. pdf
Հովհաննես Գառնեցու Աղոթքները.pdf
Меч Обоюдоострый Конспект по Сектоведен...
Աստվածաշունչին պատասխանները ծողովրդի հա...
Կոմիտաս Ասլամազյան. Չինար ես. mp3
Ս. Գրիգոր Նարեկացի. Մատյան Ողբերգության...
Սուրբ Եփրեմ Ասորի. Ճառընտիր. pdf
ՍԻՐԱՆԿՅՈՒՆ ծրագրի հյուրն է Տեր Վահրամ քա...
ИНКВИЗИЦИЯ.pdf
Учение Иисуса Христа об отношении к сект...
ՍՈՒՐԲ ԿՈՒՅՍԻ ԸՆԾԱՅՈՒՄԸ ՏԱՃԱՐԻՆ (տեսանյու...
Տեր Հովհաննես. Ինչ է Սուրբ Պատարագը
Հայկական եկեղեցու օծում Seattle քաղաքում
Ս. Հովհան Որոտնեցի «Մեկնողական-իմաստասիր...
Տէր Կիւրեղ քհն. Տալեան - Եկեղեցի եւ աղան...
Ձերբակալվել են այլասերված աղանդի պարագլո...
ՈՍԿԵՀՈՒՌ ՍՐԲՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ( ռեժիսոր` ՎԱՀ...
Парадокс Человека: Новый Взгляд на Стару...
Սահակ եպս. Մաշալյան Կանայի հարսանիքը (տե...
Մայր Աթոռ սբ Էջմիածին. Քրիստոնեական դաստ...
Գլխավոր էջ » 2011 » մայիս » 28 » ԳԱՆՁ

16:24
ԳԱՆՁ


ԳԱՆՁ, հայ միջնադարյան հոգևոր երգարվեստի ժանր: Որպես երաժշտաբանաստեղծական տեսակ սերում է ժամագրքային հնագույն երգեցիկ քարոզից: Գ-ի ձևավորումը կապված է Գրիգոր Նարեկացու ստեղծագործության հետ, որի անվանական ծայրակապ ունեցող և «գանձ» խոսքով սկսվող ներբողները («Գանձ լուսոյ...», «Գանձ բաղձալի...», «Գանձ անապական...») ստացել են այդ անունը: Հետագայում նմանատիպ ստեղծագործությունների համար Գ. ձեռք է բերել ժանրային որակման իմաստ: Գրիգոր Նարեկացուց հետո այս ժանրին են դիմել հայկ. միջնադարի գրեթե բոլոր խոշոր բանաստեղծ-երաժիշտները՝ Ներսես Շնորհալին, Մխիթար Այրիվանեցին և ուր., ընդհուպ մինչև Գրիգոր Խլաթեցին: Գ-երը ունեն պատմող-նկարագր. բնույթ, ըստ ձևի՝ դրանց մեջ կան թե՜ արձակ բանաստեղծություններ, թե՜ հանգավոր կամ անհանգ տաղաչափված քերթվածքներ: Հնագույն եղանակավոր քարոզից Գ. ժառանգել է բնորոշ կրկնակը և պարտադիր ու անփոփոխ վերջնամասը: Երաժշտ. առումով Գ., որպես կանոն, ունի վանկային կառուցվածք, սաղմոսատիպ, պարզ մեղեդի և ծավալվում է պատմող. ասերգի հունի մեջ: Գ. գանձ-շարքի առաջին միավորն է: Ուշ միջնադարում Գ. ժող. երգարվեստի ազդեցությամբ զգալի փոփոխություններ է կրել: Հայտնի են զուտ ծիս. կիրառության, այսպես կոչված՝ «մեռելաթաղի» Գ-եր, որոնցում Գ. անվանումը զուտ պայմանական է: Դրանք ըստ էության քնարական մահերգեր են՝ ոճով շատ մոտիկ ժող. ողբերին: Մեռելաթաղի Գ-եր են գրել Առաքել Բաղիշեցին, Մկրտիչ Նաղաշը և ուր.: Մեռելաթաղի որոշ Գ-եր, մեղեդիներով հանդերձ, բանավոր հասել են մինչև մեր օրերը: Գ-երը XI–XII դարերից ամփոփվել են Գանձարան կոչվող հատուկ մատյաններում: Ուշ միջնադարում զետեղվել են նաև Տաղարան և Մաշտոց ժողովածուներում

Աննա Արևշատյան






Բաժին: Քրիստոնեական դասընթացներ | Դիտումներ: 1065 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Պիտակներ: Gandz | Հեղինակություն: 5.0/25
Որոնում կայքում


Armenian Directory
Սույն կայքի նյութերը պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը կայքին պարտադիր է:
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Օգտվողներ: 0

Հայ Առաքելական Ս. Եկեղեցի © 2011-2013