Գլխավոր էջ | Գրանցում | Մուտք | RSS
Օրացույց
«  մայիս 2011  »
երկերեչորհինուրբշաբկիր
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Մուտքի եղանակը
Մուլտիմեդիա
Ամերիկյան մուլտֆիլմերի կործանարար ազդեցո...
Ամանորի եւ Սուրբ Ծննդյան տոների նախապատր...
ՈՍԿԵՀՈՒՌ ՍՐԲՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ( ռեժիսոր` ՎԱՀ...
Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու տոները. Ար...
«Բարև Երկիր» ծրագրի ուղիղ եթերում ՄԱՆԱՆԱ...
Տեր Հովհաննես. Ինչ է Սուրբ Պատարագը
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց. Հրաշափառ Աստուա...
Նոր Կտակարան. pdf
Սահակ եպս. Մաշալյան Անառակ որդու վերադար...
Մայր Աթոռ սբ Էջմիածին. Քրիստոնեական դաստ...
ИНКВИЗИЦИЯ.pdf
Հայկական եկեղեցու օծում Seattle քաղաքում
Աբել արքեպիսկոպոս Մխիթարյանց. Երկերի ժո...
Учение Иисуса Христа об отношении к сект...
Սուրբ Եփրեմ Ասորի. Ճառընտիր. pdf
Լուսինե Զաքարյան. Հայաստան երկիր դրախտավ...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի. Մատյան Ողբերգության...
Меч Обоюдоострый Конспект по Сектоведен...
Սուրբ Ներսես Շնորհալի. Մեկնություն Մատթե...
Տեսանկյուն Կաթողիկոսի հրաժարականը
Կոմիտաս Ասլամազյան. Շուշիկի mp3
Սահակ եպս. Մաշալյան Կանայի հարսանիքը (տե...
Հովհաննես Գառնեցու Աղոթքները.pdf
Նոր տարվա եւ Սուրբ Ծննդյան ներկայացում մ...
Հովվի տկարություններն ու աստվածային շնոր...
ՍԲ. Պատարագ Կոմիտասյան 02 mp3
Ջրօրհնեք զորամասում (Եկեղեցական կյանք)
Գեղարդավանքի երգչախումբ. Այսօր տօն է. mp...
Սահակ եպս. Մաշալյան Բարի Սամարացին (տեսա...
Խրիմյան Հայրիկ. Պապիկ և թոռնիկ. pdf
Ս. Հովհան Որոտնեցի «Մեկնողական-իմաստասիր...
Парадокс Человека: Новый Взгляд на Стару...
А. В. Тонконогов. Пенитенциарная сектало...
Քննարկում աղանդների մասին «Բրիֆինգ» հաղո...
Տ. Բագրատ Եպս. Գալստանեան, Օծումն հիվանդ...
Տէր Կիւրեղ քհն. Տալեան - Եկեղեցի եւ աղան...
ՍԻՐԱՆԿՅՈՒՆ ծրագրի հյուրն է Տեր Վահրամ քա...
Անկանիմք
Սուրբ Մովսես Խորենացի. Աստվածաբանական եր...
ՍՈՒՐԲ ԿՈՒՅՍԻ ԸՆԾԱՅՈՒՄԸ ՏԱՃԱՐԻՆ (տեսանյու...
Ejmiatsin bells
Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան Հրաշքների մասին...
Կանայք Հայ Եկեղեցում
Ձերբակալվել են այլասերված աղանդի պարագլո...
Երիտասարդական Ինտելեկտուալ խաղեր
Բողոք հոգեվորսության դեմ
Կոմիտաս Ասլամազյան. Չինար ես. mp3
В. Г. Тунян. Патриаршество Хримяна Ай...
Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան Մահ և անմահութ...
Աստվածաշունչին պատասխանները ծողովրդի հա...
Գլխավոր էջ » 2011 » մայիս » 22

1. Արարչական Ձեռքի օրհնության, աստվածային հաճության նշանակությամբ բարու խորհրդանիշ. աստվածային զորության, իշխանության ցուցիչ: Աստծո մասին Դավիթն ասում է. «... Իր Աջն ու իր սուրբ բազուկը փրկեցին նրան» (Սաղմ. 97.1): Աջ հասկացությունն Աստվածաշնչում հանդես է գալիս նաև այլ նրբիմաստներով, սակայն հիմնականում ըմբռնվում է որպես Աստծո Աջ: Ընդ որում եբրայերենում Աջ նշանակում էր նաև հարավ, իսկ ձախը՝ հյուսիս: Կարմիր ծովով անցնելուց հետո Մովսեսն ու իսրայելացիները փառաբանում են Աստծուն՝ ասելով. «Քո աջը, Տե՜ր, զորությամբ փառավորվեց, քո աջը, Տե՜ր, խորտակեց թշնամուն» (Ելք 15.6): Աստծո Աջը խորհրդանշում է Հիսուսին: Հիսուսի համբարձման վերաբերյալ Մարկոս ավետարանիչը գրում է. «Եվ ինքը Տեր Հիսուս, նրանց հետ խոսելուց հետո, դեպի երկինք վերացավ և նստեց Հոր աջ կողմը» (Մարկ. 16. 19): Աստվածաշնչում բազմաթիվ են Աստծո Աջի հիշատակումները՝ որպես խորհրդանիշ զանազան իրողությունների. Աստծո արարչա ... Շարունակել ընթերցել »

Բաժին: Քրիստոնեական դասընթացներ | Դիտումներ: 797 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Ամսաթիվ: 22.05.2011


ԱՊՈՂԻՆԱՐԻԶՄ, հերետիկոսական ուսմունք, ըստ որի՝ Քրիստոսի մեջ մարդկությունը չունի բանական հոգի, և Բանն Աստված ընդամենը միավորվել է շնչավոր մարմնի հետ: Աստվածաբան. մտքի պատմության մեջ քրիստոսաբանական հարցն իր ողջ սրությամբ առաջ է քաշվել այս ուսմունքով: Հիմնադիրն է Ապողինար Լաոդիկեացին (մահ. մոտ 392-ին), որը նախապես եղել է Նիկիական հավատի պաշտպաններից մեկը և բարձր գնահատվել մասնավորապես Աթանաս Ալեքսանդրացու և Բարսեղ Կեսարացու կողմից: Ապողինարը փորձում էր պարզել այն հանգամանքները, որոնց դեպքում Բանի մարմնացումն իսկապես կլիներ Աստվածության և մարդկության կատարյալ միություն՝ Քրիստոսի անձի կատարյալ միակության դեպքում: Նա ընդունում էր մեկ դեմք, մեկ անձ և մեկ բնություն հետևյալ կերպ. «Աստված և մարդ կազմեցին մեկ բնություն՝ բարդ և բաղադրյալ», և «երկու կատարյալներից» չի կարող կազմվել «կատարյալ միություն»: Եթե Աստված կատարելապես միանար մարդու հետ՝ միտք, հոգի և մարմին ունեցող, ապա կմնար չլուծված երկվություն: Ավելի ստույգ, եթե Բանը վերցներ մարդկային միտ ... Շարունակել ընթերցել »
Բաժին: Ընդհանուր եկեղեցու պատմություն | Դիտումներ: 799 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Ամսաթիվ: 22.05.2011


ԱՊԱՇԽԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ Հայ եկեղեցու յոթ խորհուրդներից: Նշանակում է զղջալ կատարած հանցանքի, սխալի համար և մեղքը քավել: Կոչվում է նաև խոստովանանք: Ապաշխարությունը արդարության և մաքրության խորհուրդն է, որով մեղավորին իր ճշմարիտ ու գիտակից զղջումով և անկեղծ խոստովանությամբ մեղքերի թողություն է շնորհվում: Հին կտակարանում գոյություն ունեցող ապաշխարության (Հովել 2.12) և խոստովանանքի (Թվեր 7.58, Ղևտ. 5.4–10) գաղափարին Հիսուս Քրիստոսն ավելի մեծ նշանակություն է տվել և հոգևոր կյանքի վերածել: Նրա խոսքերը ապաշխարության մասին բազմիցս վկայված են Նոր կտակարանում. «Ապաշխարեցեք, որովհետև երկնքի արքայությունը մոտեցել է» (Մատթ. 4.17), «Եթե չապաշխարեք, ամենքդ էլ նույնպես պիտի կորչ եք» (Ղուկ. 13.3), «Ուրախություն կլինի երկընքում մի մեղավորի համար, որն ապաշխարում է, քան իննսունինը արդարների համար, որոնց ապաշխարություն պետք չէ» ... Շարունակել ընթերցել »
Բաժին: Քրիստոնեական դասընթացներ | Դիտումներ: 1054 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Ամսաթիվ: 22.05.2011

Որոնում կայքում


Armenian Directory
Սույն կայքի նյութերը պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը կայքին պարտադիր է:
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Օգտվողներ: 0

Հայ Առաքելական Ս. Եկեղեցի © 2011-2013