Գլխավոր էջ | Գրանցում | Մուտք | RSS
Օրացույց
«  մայիս 2011  »
երկերեչորհինուրբշաբկիր
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Մուտքի եղանակը
Մուլտիմեդիա
Անկանիմք
Սուրբ Մովսես Խորենացի. Աստվածաբանական եր...
Երիտասարդական Ինտելեկտուալ խաղեր
Տեր Հովհաննես. Ինչ է Սուրբ Պատարագը
Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու տոները. Ար...
Տեսանկյուն Կաթողիկոսի հրաժարականը
Учение Иисуса Христа об отношении к сект...
Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան Մահ և անմահութ...
В. Г. Тунян. Патриаршество Хримяна Ай...
Նոր Կտակարան. pdf
Հովհաննես Գառնեցու Աղոթքները.pdf
Սուրբ Ներսես Շնորհալի. Մեկնություն Մատթե...
Սահակ եպս. Մաշալյան Կանայի հարսանիքը (տե...
ՈՍԿԵՀՈՒՌ ՍՐԲՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ( ռեժիսոր` ՎԱՀ...
Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան Հրաշքների մասին...
ИНКВИЗИЦИЯ.pdf
Տէր Կիւրեղ քհն. Տալեան - Եկեղեցի եւ աղան...
Ամանորի եւ Սուրբ Ծննդյան տոների նախապատր...
Բողոք հոգեվորսության դեմ
Նոր տարվա եւ Սուրբ Ծննդյան ներկայացում մ...
Հովվի տկարություններն ու աստվածային շնոր...
Սահակ եպս. Մաշալյան Բարի Սամարացին (տեսա...
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց Քրիստոս ի մեջ մե...
Կոմիտաս Ասլամազյան. Չինար ես. mp3
Парадокс Человека: Новый Взгляд на Стару...
Աստվածաշունչին պատասխանները ծողովրդի հա...
Մայր Աթոռ սբ Էջմիածին. Քրիստոնեական դաստ...
Ջրօրհնեք զորամասում (Եկեղեցական կյանք)
Գեղարդավանքի երգչախումբ. Այսօր տօն է. mp...
Աբել արքեպիսկոպոս Մխիթարյանց. Երկերի ժո...
Քննարկում աղանդների մասին «Բրիֆինգ» հաղո...
Կանայք Հայ Եկեղեցում
Ձերբակալվել են այլասերված աղանդի պարագլո...
Меч Обоюдоострый Конспект по Сектоведен...
Խրիմյան Հայրիկ. Պապիկ և թոռնիկ. pdf
Սահակ եպս. Մաշալյան Անառակ որդու վերադար...
Ս. Հովհան Որոտնեցի «Մեկնողական-իմաստասիր...
ՍԻՐԱՆԿՅՈՒՆ ծրագրի հյուրն է Տեր Վահրամ քա...
ՍՈՒՐԲ ԿՈՒՅՍԻ ԸՆԾԱՅՈՒՄԸ ՏԱՃԱՐԻՆ (տեսանյու...
Ejmiatsin bells
Կոմիտաս Ասլամազյան. Շուշիկի mp3
Տ. Բագրատ Եպս. Գալստանեան, Օծումն հիվանդ...
ՍԲ. Պատարագ Կոմիտասյան 02 mp3
Սուրբ Եփրեմ Ասորի. Ճառընտիր. pdf
Հայկական եկեղեցու օծում Seattle քաղաքում
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց. Հրաշափառ Աստուա...
А. В. Тонконогов. Пенитенциарная сектало...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի. Մատյան Ողբերգության...
«Բարև Երկիր» ծրագրի ուղիղ եթերում ՄԱՆԱՆԱ...
Ամերիկյան մուլտֆիլմերի կործանարար ազդեցո...
Գլխավոր էջ » 2011 » մայիս » 19 » ԱԳԱՊԵ ԿԱՄ ՍԻՐՈ ՃԱՇ

15:49
ԱԳԱՊԵ ԿԱՄ ՍԻՐՈ ՃԱՇ


ԱԳԱՊԵ, Ա գ ա պ (հուն. αjγαvπη – սեր, առաջին անգամ հանդիպում է Աստվածաշնչի հուն. Յոթանասնից թարգմանության մեջ: Ի տարբերություն իմաստով համարժեք ερω;ς բառի, որը գերազանցապես ակնարկում է զգայական սերը, Ագապեն արտահայտում է Քրիստոսի սերը կամ քրիստոնյաների սերը միմյանց նկատմամբ), ս. Հաղորդությունից սերված արարողություն: Ագապեի նախատիպեր եղել են ինչպես հրեաների, այնպես էլ հույների և հռոմեացիների մոտ: Նախն. շրջանում Ագապեն աղքատներին տրվող սիրո ճաշ էր, վաղ եկեղեցում ս. Հաղորդության հետ կապված պաշտոնական ճաշ, որի ժամանակ համայնքի բոլոր անդամներն օգտվել են միևնույն սեղանից: Մատուցվել է ի հիշատակ Քրիստոսի Վերջին ընթրիքի (Ա Կորնթ. 11.23): Սակայն ժամանակի ընթացքում Ագապեն այդ իմաստը խեղաթյուրվել է: Գանգրայի ժողովը (380) փորձել է վերականգնել Ագապեի նախկին բովանդակությունը, սակայն՝ ապարդյուն: VII դ. վերջին Արևմուտքում Ագապեն մեկընդմիշտ վերացավ, սակայն արլ. որոշ եկեղեցիներում (ղպտիների որոշ հատվածի և հայերի մոտ) մնաց իբրև ս. Պատարագին հաջորդող սիրո ճաշ: Սահակ Ագապեն Պարթև կաթողիկոսի կանոնների մեջ հրահանգվում է քահանաներին Ագապեի պաշտոնն ու Պատարագը չմատուցել առանց Ավետարան կարդալու: Ագապեի հրավիրված աշխարհականները Պատարագից առաջ հաց չպետք է ուտեն: Ժողովուրդը պետք է սիրով մատուցի նախնյաց՝ Ագապեի համար սահմանված ընծաները: Ներսես Բ Բագրեվանդցի կաթողիկոսի օրոք գումարված Դվինի ժողովի (554) 22-րդ կանոնն ամբողջովին նվիրված է Ագապեի կանոնադրությանը: Ագապեներ մատուցվել են նաև ննջեցյալների հոգու հանգստության համար (Պարտավի եկեղեցական ժողովի ԺԸ կանոն): Ագապե են կոչվել նաև մատաղի համար ընծայաբերված կենդանիները: Հետագայում Ագապեի վերապրուկներն արտահայտվել են ս. Զատկին մատաղ անելու սովորության մեջ:






Բաժին: Քրիստոնեական դասընթացներ | Դիտումներ: 809 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Պիտակներ: Agape | Հեղինակություն: 5.0/14
Որոնում կայքում


Armenian Directory
Սույն կայքի նյութերը պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը կայքին պարտադիր է:
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Օգտվողներ: 0

Հայ Առաքելական Ս. Եկեղեցի © 2011-2013