Գլխավոր էջ | Գրանցում | Մուտք | RSS
Օրացույց
«  ապրիլ 2011  »
երկերեչորհինուրբշաբկիր
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Մուտքի եղանակը
Մուլտիմեդիա
Կվերանորոգվի Օձունի հին հայկական եկեղեցի...
Ներսես Շնորհալի. Հավատով խոստովանիմ. pdf
ՍԲ. Պատարագ Կոմիտասյան 03 mp3
Ովքե՞ր են խոնարհ մարդիկ
Введение в сектоведение. В.Ю. Питанов, 2...
ՍԻՐԱՆԿՅՈՒՆ ծրագրի հյուրն է Տեր Վահրամ քա...
Ի՞նչ են ասում նշանավոր մարդիկ Սբ. Գրքի ...
В. Г. Тунян. Патриаршество Хримяна Ай...
Սահակ եպս. Մաշալյան Աշխարհի վախճանը (տես...
Վարդապետություն Ս. Գրիգոր Լուսավորչի pdf
Վարդան Այգեկցի. Խրատ քահանաներին և ժողո...
Կոմիտաս վարդապետ Մոկաց Միրզա. mp4
Учение Иисуса Христа об отношении к сект...
Սրբադասման կարգը
Լուսինե Զաքարյան. Սուրբ-սուրբ mp3
Հուսիկ վարդապետ Մովսիսյան. Հայ Առաքելակ...
Հովհաննես Արճիշեցի. Պատարագի Մեկնություն...
Մայաների օրացույցը և 2012 թվականը. Գրիգո...
Введение в сектоведение. В.Ю. Питанов. p...
ՍԲ. Պատարագ Կոմիտասյան 04 mp3
Մաղաքիա արք. Օրմանյան. Ազգապատում. Հատոր...
Ս.Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ,...
Շահումյան գյուղում օծվեց «Թուխ Մանուկ» մ...
Սահակ եպս. Մաշալյան Սերմնացանի առակը (տե...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐՈՒԳԹԵԱՆ...
Կոմիտաս Վարդապետ. Արորն ու Տատրակն. mp3
Կոմիտաս Ասլամազյան. Քելեր ցոլեր mp3
Կանայք Հայ Եկեղեցում
Հայր Վարդան Նավասարդյան. Դրոշմի Խորհրդի...
Վազգենյան հոգևոր դպրանոց.Գոհանամք. mp3
Ս. Հովհան Ոսկեբերան. Ճառերի ընտրանի. pdf
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Սահակ եպս. Մաշալյան Հոգու մասին mp3
Անանյա Սանհանեցի մեկնություն Մատթեոսի. p...
Կոմիտաս Վարդապետ. Մոկաց Միրզա. mp3
Սահակ եպս. Մաշալյան Մարդու գործերի և բոր...
Վազգեն Հակոբյան, Կանոնագիրք Հայոց, (հատո...
Տեր Հովհաննես. Ինչ է Սուրբ Պատարագը
Առաքյալներ. pdf
Սահակ եպս. Մաշալյան Աղոթքի մասին (Մաս 1-...
Типология сектантства и методы антисе...
Կոմիտաս Ասլամազյան. Ալ Այլուղս. mp3
ԽԱՐԻԶՄԱՏՆԵՐ (Մաս 1-2)
Սահակ եպս. Մաշալյան Շաբաթ օրվա հասկերը (...
Լուսինե Զաքարյան. Ծիրանի ծառ. mp3
Կոմիտաս վարդապետ - Գութան երգ
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Նոր Վարագույր ներկայացվեց Մայր Աթոռին
Սուրբ Սարգսի տոն (Եկեղեցական կյանք)
Կոմիտաս Ասլամազյան. Խումար mp3
Գլխավոր էջ » 2011 » ապրիլ » 28 » ԶԳՈՒՇԱՑԻ՛Ր «ԿՅԱՆՔԻ ԽՈՍՔ» ԱՂԱՆԴԻՑ

00:00
ԶԳՈՒՇԱՑԻ՛Ր «ԿՅԱՆՔԻ ԽՈՍՔ» ԱՂԱՆԴԻՑ


Աղաչում եմ ձեզ, եղբայրնե՛ր, ո՛ւշ դրեք այնպիսիններին, որ հերձվածներ և գայթակղություններ են շինում այն վարդապետությունից դուրս, որը դուք սովորել եք. — խորշեցե՛ք նրանցից, որովհետ— այնպիսինները մեր Տիրոջը՝ Քրիստոսին չեն ծառայում, այլ իրենց որովայնին — քաղցրախոսությամբ ու կեղծ գովասանքներով հրապուրում են անմեղների սրտերը (Հռոմ. 16:17-18):
Գաղտնիք չէ, որ աղանդը համաշխարհային, գլոբալ բիզնես է՝ մարդուն կառավարելի դարձնելու ամենակարճ ուղին: Աղանդներն աշխատում ու գործում են գաղտնի: Այդ կառույցները հասարակությանը վտա՛նգ են սպառնում: Շատերն ուղղակի գործադրում են արգելված մեթոդներ՝ խախտելով մարդու իրավունքը, գործադրում հոգեբանական ճնշում, շանտաժ, կոմպրոմատ՝ շահարկելով հիմնականում մարդու սոցիալական գործոնը: Այն բոլոր քաղաքացիները, որոնք ներգրավված են քայքայիչ կրոնական կառույցներում, արդեն իսկ տուժած են. ցավոք, որևէ օրենքով «քայքայիչ» կամ «տոտալիտար» հասկացությունը հիմնավորված չէ:
Հոգեբանը նշում է, որ աղանդի բովով անցածները հետագայում պարտադիր ունենում են հոգեկան խանգարումներ, նևրոզներ, փսիխոզներ, քանի որ կորցնում են իրենց ինքնությունը, տրամաբանելու կարողությունը և օժտված են լինում դոգմատիկ մտածողությամբ: Աղանդի պաշտամունքի արարողության ժամանակ ներշնչման տեխնիկայի կիրառմամբ, ստեղծվում է «զանգվածային փսիխոզի» իրավիճակ: Աղանդը գողանում է մարդու «ես»-ը, զոմբիացնում մարդուն, որը արտաքին աշխարհի և սեփական «ես»-ի աղճատման բարձրագույն դրսևորումն է:
20-րդ դարի 50-ականներին հոգեգալստականներից առաջացած մակերեսային կրոնական ուղղություններից է խարիզմատիկ շարժումը, որը հենվում է լոկ անհատների անձնական փորձառությունների վրա: Խարիզմատիկներից Հայաստանում գործում են «Կյանքի խոսքը», «Նոր սերունդը», «Կենդանի հավատքը»:
Աղանդավորական առաջնորդներից մեկը՝ ՌԴ հայտնի Լեդյաևը իր քարոզներից մեկի ժամանակ, նյութական դրությունը բարելավել ցանկացողներին, առաջարկում է «ստեղծել սեփական եկեղեցին և խուզել սեփական հոտի ոչխարներին»՝ «նրանց կաշին քերթելով տասը տակ»: Մեկ ուրիշը՝ Վ. Իվաննիկ անունով, քարոզում է՝ «Աստծո փառքն այն է, երբ բացելով սառնարանը այն գտնում ես բերնեբերան լի մթերքներով»: Ըստ Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու քահանա՝ Տեր Եսայի Արթենյանի՝ դա առևտուր է, այլ ոչ թե աստվածաբանություն, այն բիզնես է միմյանց հետ, բիզնես՝ Աստծո հետ:
«Կյանքի խոսք եկեղեցին», շահարկելով Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու անունը, նշում է, թե իրենց եկեղեցին Հարավարևմտյան թաղամասի եկեղեցին է, մինչդեռ այդ տարածքում գործում է Առաքելական ընդամենը մեկ՝ ՍՈՒՐԲ ԵՐՐՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆ եկեղեցին, որի հարևանությամբ էլ գտնվում է նրանց ժողովարանը: Այդ ժողովարանի շենքի դիմաց խաչ կանգնեցնելով՝ անտեղյակ մարդկանց համար տպավորություն են ստեղծում, թե իբր այդ շինությունը «եկեղեցի է»: «Եկեղեցի» կոչված շենքը սովորական շինություն է, որը նույն հաջողությամբ կարելի է առևտրի տուն կոչել: Դրսից միգուցե գրավող, բայց ներսից՝ խաթարված՝ եկեղեցուն հատուկ սուրբ խորհուրդն ու աստվածային լռությունը. փոխարինած «ժամերգություններ»՝ ծափերով, «ալելուիաներով», նվագախմբի և վոկալիստների ակտիվ մասնակցությամբ:
«Կյանքի խոսքը» Հայաստանում գործող ամենաակտիվ, ագրեսիվ և կազմակերպված աղանդավորական համայնքներից է: Բաժանելով թռուցիկ թերթոններ` խաբեությամբ մարդկանց իրենց «եկեղեցի» են հրավիրում՝ իբր բուժվելու համար՝ նախանշելով անգամ բուժման կուրսերը՝ 7 կիրակի օր: Առաքելական եկեղեղեցին ասում է. «Գնացե՛ք եկեղեցի, որ ունենաք հոգու փրկություն և երկնքի արքայությունում ապահովեք ձեր տեղերը, իսկ նրանք խորհուրդ են տալիս: «Եկե՛ք, որ բժշկվեք»,- նկատում է հոգևորականը: Նա հավատացած է, որ բուժվողները մեծամասամբ կեղծ վկայություններ են տալիս: «Եթե այդպես է, թող այնտեղ հաճախող խուլ երեխաներն էլ բուժվեն: Նրանց չեն կարող խաբել, որովհետև Հայաստանում գոյություն ունեցող 3500 խուլերը բոլորն իրար ճանաչում են»,- ասում է քահանան:
«Մարդիկ, որ ունեն աստվածապաշտության կերպարանք, սակայն ուրացել են Նրա զորությունը, և դու նրանցից հեռու կաց…» (Բ Տիմոթեոս 5):
Աղանդը վախի կապանքների մեջ է պահում իր անդամներին: «Կյանքի խոսքը» նշում է, թե իբր Սուրբ Հոգի ստացողը դասվում է սրբերի շարքը և օժտվում է լեզվախոսությամբ, բայց Հայ Առաքելական Եկեղեցին ճշմարիտ ճանապարհն է առաջարկում՝ շեշտը դնելով սիրո և երկյուղածության վրա:
«Եվ Սուրբ Հոգին հայտնապես ասում է, թե վերջին ժամանակներում ոմանք պիտի հեռանան հավատից — իրենց ուշադրությունը պիտի դարձնեն մոլորեցնող հոգիների և դևերի ուսմունքների վրա» (Ա Տիմոթեոս Դ:1-7):

Նաիրա Մարտիրոսյան







Բաժին: Աղանդներ | Դիտումներ: 1118 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Պիտակներ: Kyanqi xosq axand, Զգուշացիր Կյանքի խոսքից, կյանքի խոսք աղանդ | Հեղինակություն: 5.0/28
Որոնում կայքում


Armenian Directory
Սույն կայքի նյութերը պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը կայքին պարտադիր է:
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Օգտվողներ: 0

Հայ Առաքելական Ս. Եկեղեցի © 2011-2013