Գլխավոր էջ | Գրանցում | Մուտք | RSS
Օրացույց
«  ապրիլ 2011  »
երկերեչորհինուրբշաբկիր
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Մուտքի եղանակը
Մուլտիմեդիա
В. Г. Тунян. Патриаршество Хримяна Ай...
Հովհաննես Արճիշեցի. Պատարագի Մեկնություն...
Սուրբ Սարգսի տոն (Եկեղեցական կյանք)
Հայր Վարդան Նավասարդյան. Դրոշմի Խորհրդի...
Ս.Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ,...
Առաքյալներ. pdf
Կոմիտաս վարդապետ - Գութան երգ
Կոմիտաս Ասլամազյան. Ալ Այլուղս. mp3
Վազգենյան հոգևոր դպրանոց.Գոհանամք. mp3
Կոմիտաս վարդապետ Մոկաց Միրզա. mp4
ՍԻՐԱՆԿՅՈՒՆ ծրագրի հյուրն է Տեր Վահրամ քա...
ՍԲ. Պատարագ Կոմիտասյան 04 mp3
Շահումյան գյուղում օծվեց «Թուխ Մանուկ» մ...
Սահակ եպս. Մաշալյան Սերմնացանի առակը (տե...
Ներսես Շնորհալի. Հավատով խոստովանիմ. pdf
Ովքե՞ր են խոնարհ մարդիկ
Վաղինակ վրդ. Մելոյան. Ես եմ ճամբան, ճշմ...
Մայաների օրացույցը և 2012 թվականը. Գրիգո...
Հուսիկ վարդապետ Մովսիսյան. Հայ Առաքելակ...
Վազգեն Հակոբյան, Կանոնագիրք Հայոց, (հատո...
Սահակ եպս. Մաշալյան Շաբաթ օրվա հասկերը (...
Կանայք Հայ Եկեղեցում
Սահակ եպս. Մաշալյան Աղոթքի մասին (Մաս 1-...
Ս. Հովհան Ոսկեբերան. Ճառերի ընտրանի. pdf
Կոմիտաս Ասլամազյան. Խումար mp3
Կոմիտաս Վարդապետ. Մոկաց Միրզա. mp3
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Типология сектантства и методы антисе...
Սահակ եպս. Մաշալյան Աշխարհի վախճանը (տես...
ԽԱՐԻԶՄԱՏՆԵՐ (Մաս 1-2)
Սահակ եպս. Մաշալյան Մարդու գործերի և բոր...
Մաղաքիա արք. Օրմանյան. Ազգապատում. Հատոր...
Կոմիտաս Ասլամազյան. Քելեր ցոլեր mp3
Введение в сектоведение. В.Ю. Питанов. p...
Տեր Հովհաննես. Ինչ է Սուրբ Պատարագը
Սրբադասման կարգը
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐՈՒԳԹԵԱՆ...
Լուսինե Զաքարյան. Սուրբ-սուրբ mp3
Սահակ եպս. Մաշալյան Հոգու մասին mp3
Ի՞նչ են ասում նշանավոր մարդիկ Սբ. Գրքի ...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Նոր Վարագույր ներկայացվեց Մայր Աթոռին
Անանյա Սանհանեցի մեկնություն Մատթեոսի. p...
Կոմիտաս Վարդապետ. Արորն ու Տատրակն. mp3
Վարդան Այգեկցի. Խրատ քահանաներին և ժողո...
Վարդապետություն Ս. Գրիգոր Լուսավորչի pdf
Введение в сектоведение. В.Ю. Питанов, 2...
Լուսինե Զաքարյան. Ծիրանի ծառ. mp3
Կվերանորոգվի Օձունի հին հայկական եկեղեցի...
ՍԲ. Պատարագ Կոմիտասյան 03 mp3
Գլխավոր էջ » 2011 » ապրիլ » 11 » ԵՀՈՎԱՅԻ ՎԿԱՆԵՐԸ ԵՎ ՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆԸ

02:46
ԵՀՈՎԱՅԻ ՎԿԱՆԵՐԸ ԵՎ ՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆԸ


Հռոմ, 13:1-7 հատվածում Պողոս առաքյալը բացահայտ և պարզ ներկայացնում է քրիստոնյայի դիրքորոշումը պետության հանդեպ (Ամէն մարդ, որ իշխանութեան տակ է, թող հպատակի նրան. քանզի չկայ իշխանութիւն, որ Աստծուց չլինի. և եղած իշխանութիւնները Աստծուց են կարգուած: Հետևաբար, ով հակառակում է իշխանութեանը, Աստծու հրամանին է հակառակում. և նրանք, որ հակառակում են, իրենց դատաստանն են ընդունում.: Քանի որ իշխանաւորները վախ չեն ազդում բարի գործերի համար, այլ՝ չար գործերի: Ուզո՞ւմ ես չվախենալ իշխանութիւնից. բարի՜ն գործիր և նրանից գովասանք կը ստանաս, որովհետև նա Աստծու պաշտօնեայ է քեզ՝ բարի գործերի համար. իսկ եթէ չար գործես, վախեցի՜ր. քանի որ սուրը մէջքին ի զուր չէ կապուած. Աստծու սպասաւոր է նա, վրէժխնդիր՝ բարկութեան համար, նրա դէմ, որ չարն է գործում. դրա համար պէտք է հնազանդուել ոչ միայն բարկութեան համար, այլ նաև խղճմտանքի պատճառով. ահա թէ ինչու հարկեր էք վճարում. որովհետև նրանք Աստծու սպասաւորներ են՝ այդ բանին կանխապէս նշանակուած: Արդ, հատուցեցէ՜ք իւրաքանչիւրին իրենց պարտքերը. որին հարկ՝ հարկը, որին մաքս՝ մաքսը, որին երկիւղ՝ երկիւղը, որին պատիւ՝ պատիւը)։ Այս համարները այնքան հստակ են պարզաբանում այդ հարցը որ լրացուցիչ որևէ պարզաբանության կարիք չի զգացվում։ Պատմությունը ցույց տվեց, որ անգամ Հռոմի դաժան կայսրերի իշխանության ժամանակ եկեղեցու առաջնորդները չխախտեցին Պողոսի այս պատվերը և պետությանը հնազանդություն քարոզելով՝ հաղթող դուրս եկան։
Մինչդեռ Եհովայի վկաների տեսակետը միանգամայն հակառակ է Պողոս առաքյալի պատվերին
քանի որ նրանք ընդունում են:
- որ բոլոր պետությունները սատանայի կազմակերպություններն են, հետևաբար ենթարկվել որևէ պետության նշանակում է սատանայի կամքը կատարել։
- որ միակ կազմակերպությունը, որին պետք է ենթարկվել Դիտարանի կազմակերպությունն է, որը Եհովա Աստծու միակ ներկայացուցչությունն է աշխարհում։
Որպեսզի չհակադրվեն Պողոս առաքյալի խոսքերին, Եհովայի վկաները պետք է ինչ-որ կերպ վերափոխեն Պողոսի խոսքերը, այն հարմարեցնելով իրենց դավանանքին։ Հենց այդպես էլ եղավ. լույսի ճառագայթ իջավ և Եհովայի վկաները ՙհասկացան՚ թե ինչպես պետք է հասկանալ Հռոմ. 13:1-7 հատվածը։ 1962-ին լույսի փայլուն ճառագայթ եղավ Հռոմ. 13:1-ի կապակցությամբ, ուր ասվում է. ՙԱմեն մարդ իր վրա եղած իշխանություններին թող հնազանդ լինի՚։ Աստվածաշունչի նախկին աշակերտները հասկանում էին, որ այստեղ հիշված իրենց ՙվրա եղող իշխանություններ՚-ը աշխարհական
իշխանություններն էին։ Նրանք այս համարը այնպես էին հասկանում, որ եթե քրիստոնյան պատերազմի ժամանակ զորակոչի ենթարկվի, պետք է զինվորական համազգեստը հագնի զենքը վերցնի ու ճակատ գնա՝ խրամատների մեջ։ Քանի որ քրիստոնյան չի կարող իր ընկերոջ սպանել ենթադրվում էր, որ վատագույն դեպքում նա պետք է օդ կրակեր՚ 36 էջ 27-28։ Այստեղ Դիտարանը հղում է կատարում և բացատրում, որ ՙվրա եղած իշխանությունները ոչ թե աշխարհական պետություններն են, այլ՝ Եհովան ուրեմն ոչ թե իշխանություններին պետք է ենթարկվել այլ՝ Եհովային։, Քրիստոնյաները Կայսրին՝ իրենց վրա եղած իշխանություններին հնազանդ են այնքանով քանի նրանք Աստծու օրենքին հակառակ գործել չի պահանջումե 36. էջ 28)։ Դրա համար էլ ,վրաե-ն թարգմանելով ,վերևե ՆԱ թելադրում է, որ հնազանդ պետք է լինեն
Եհովայի իշխանությանը՝ վերին իշխանությանը 16, էջ 131-133։
Ստացվում է, որ Պողոսի այդ հայտնի խոսքերը պետք է հասկացվի համաձայն նոր լույսի շողերի Սբ Գրքի հեղինակությանը գալիս է փոխարինելու Բրուկլինյան լույսի շողերը։ Նույն ձևով էլ հստակ դիրքորոշում է քարոզվում որևէ պետության բոլոր խորհրդանիշերի հանդեպ՝ Դրոշ Օրհներգ Զինանշան, որոնց պատվի արժանացնելը դիտվում է կռապաշտություն երկրպագություն արձանին կուռքին։






Բաժին: Աղանդներ | Դիտումներ: 946 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Պիտակներ: Ehovayi vkaner | Հեղինակություն: 5.0/44
Որոնում կայքում


Armenian Directory
Սույն կայքի նյութերը պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը կայքին պարտադիր է:
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Օգտվողներ: 0

Հայ Առաքելական Ս. Եկեղեցի © 2011-2013