Գլխավոր էջ | Գրանցում | Մուտք | RSS
Օրացույց
«  ապրիլ 2011  »
երկերեչորհինուրբշաբկիր
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Մուտքի եղանակը
Մուլտիմեդիա
Ի՞նչ են ասում նշանավոր մարդիկ Սբ. Գրքի ...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐՈՒԳԹԵԱՆ...
Типология сектантства и методы антисе...
Լուսինե Զաքարյան. Սուրբ-սուրբ mp3
Վաղինակ վրդ. Մելոյան. Ես եմ ճամբան, ճշմ...
Կանայք Հայ Եկեղեցում
Կոմիտաս Ասլամազյան. Քելեր ցոլեր mp3
Ս.Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ,...
Սահակ եպս. Մաշալյան Աղոթքի մասին (Մաս 1-...
Սահակ եպս. Մաշալյան Շաբաթ օրվա հասկերը (...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Տեր Հովհաննես. Ինչ է Սուրբ Պատարագը
ԽԱՐԻԶՄԱՏՆԵՐ (Մաս 1-2)
Учение Иисуса Христа об отношении к сект...
Սուրբ Սարգսի տոն (Եկեղեցական կյանք)
Սահակ եպս. Մաշալյան Աշխարհի վախճանը (տես...
Կոմիտաս վարդապետ Մոկաց Միրզա. mp4
Վազգենյան հոգևոր դպրանոց.Գոհանամք. mp3
Կոմիտաս Վարդապետ. Մոկաց Միրզա. mp3
Կոմիտաս Վարդապետ. Արորն ու Տատրակն. mp3
Նոր Վարագույր ներկայացվեց Մայր Աթոռին
Սահակ եպս. Մաշալյան Հոգու մասին mp3
Հայր Վարդան Նավասարդյան. Դրոշմի Խորհրդի...
Կոմիտաս Ասլամազյան. Ալ Այլուղս. mp3
Սահակ եպս. Մաշալյան Սերմնացանի առակը (տե...
Վարդապետություն Ս. Գրիգոր Լուսավորչի pdf
Կոմիտաս Ասլամազյան. Խումար mp3
Կվերանորոգվի Օձունի հին հայկական եկեղեցի...
Մաղաքիա արք. Օրմանյան. Ազգապատում. Հատոր...
Ներսես Շնորհալի. Հավատով խոստովանիմ. pdf
Առաքյալներ. pdf
Սահակ եպս. Մաշալյան Մարդու գործերի և բոր...
Վարդան Այգեկցի. Խրատ քահանաներին և ժողո...
ՍԻՐԱՆԿՅՈՒՆ ծրագրի հյուրն է Տեր Վահրամ քա...
Введение в сектоведение. В.Ю. Питанов. p...
Ովքե՞ր են խոնարհ մարդիկ
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Введение в сектоведение. В.Ю. Питанов, 2...
Հուսիկ վարդապետ Մովսիսյան. Հայ Առաքելակ...
Հովհաննես Արճիշեցի. Պատարագի Մեկնություն...
Մայաների օրացույցը և 2012 թվականը. Գրիգո...
Ս. Հովհան Ոսկեբերան. Ճառերի ընտրանի. pdf
ՍԲ. Պատարագ Կոմիտասյան 03 mp3
Շահումյան գյուղում օծվեց «Թուխ Մանուկ» մ...
Կոմիտաս վարդապետ - Գութան երգ
Սրբադասման կարգը
Վազգեն Հակոբյան, Կանոնագիրք Հայոց, (հատո...
В. Г. Тунян. Патриаршество Хримяна Ай...
Լուսինե Զաքարյան. Ծիրանի ծառ. mp3
Անանյա Սանհանեցի մեկնություն Մատթեոսի. p...
Գլխավոր էջ » 2011 » ապրիլ » 11 » ԽԱՉԸ ԵՎ ԵՀՈՎԱՅԻ ՎԿԱՆԵՐԸ

01:59
ԽԱՉԸ ԵՎ ԵՀՈՎԱՅԻ ՎԿԱՆԵՐԸ



Նոր աշխարհի թարգմանական կարողությունները լավագույնս ի հայտ է գալիս մեկ ուրիշ բառի՝ խաչ բառի
հանդեպ ունեցած վերաբերմունքից։ Խաչի թշնամիներ միշտ եղել են սկսած առաքելական
ժամանակներից բայց XIX դարի Եհովայի վկաներին կարելի դասակարգել, որպես խաչի նորագույն
թշնամիներ։
Քանի որ Եհովայի վկաների աստվածաբանության մեջ, ինչպես էլ այն դիտարկենք, չկա
փրկություն, այն իմաստով, ինչպես ընկալում են դասական և անգամ նորագույն քրիստոնեական
եկեղեցիները, ապա պարզ է, որ պետք է անարգվի նաև այս ՙբառը՚։ Թերևս անանուն թարգմանիչները և
Դիտարանի հրատարակիչները գորդյան հանգույցի պես են լուծում այդ հարցը՝ ուղղակի վերացնում են
խաչը՚ տալով դրան ինչպես և կարելի էր սպասել համապատասխան հիմնավորում։
Այսպես, 1936 թվականին Դիտարանի ընկերությունը լույսի ճառագայթումով՚ հայտնաբերեց, որ
մինչև այդ օրը սխալ է հասկացվել ՙԽաչը ուստի այն ամենուր պետք է փոխարինվի ցից բառով, իսկ
համապատասխան բայը խաչել ցից հանել ձևով գ.33 էջ 26։
Այդ հիմնավորում են նույն ձևով, ինչ ձևով մնացած վարդապետական կետերը այսինքն՝
Մանկությունը հիշելու սկզբունքով։ Իսկ դրա համար երկնային լույսի շող պետք չէր, ինչպես պնդում են
Եհովայի վկաները նրանց ամեն քայլը կարելի է կանխատեսել՝ ավելին անգամ՝ հաշվարկել։
Հայտնաբերելով, որ խաչ բառը հունարենում stavros առաջացել է փայտ, գերան արմատից.
նրանք ամենուրեք այն փոխարինում են ցից բառով, նկատի ունենալով փայտե գերանը։ Եհովայի
վկաների բոլոր հրատարակություններում խաչելության պատկերը հենց այդ առումով է, որ տարբերվում
է ավանդականից։ Նրանց մոտ Հիսուս գամված է ձեռքերը գլխավերևում, մի ուղղաձիգ գերանի վրա ու ոչ
թե Ձ-ձևի խաչի վրա։ Անգամ տալիս են դրան տեսական հիմնավորում՝ պնդելով, որ խաչի Ձ ձևը ծագում է
քաղդեացիներից և խորհրդանշում է Թամուզ աստծուն 33 էջ 26։
Եվ, որպես հետևանք, Եհովայի վկաները խաչել բայը թարգմանում են որպես ցից հանել,
միտումնավոր մոռանալով, որ դրանով գռեհկացնում են բովանդակությունը, մանավանդ որ թե՜
հայերենում, թե՜ այլ լեզուներում այն ամենևին ուրիշ իմաստ՝ գռեհիկ իմաստ ունի՝ գռեհկաբանություն է։
Հե՜նց այս է, որ կարելի է որակել որպես հայհոյություն Սուրբ Հոգու հանդեպ։
Հիսուսի ժամանակներում, Հռոմեական կայսրության մեջ, որպես մահապատժի գործիք
օգտագործվող խաչափայտերը, հռոմեական իրականության մեջ նույնքան սովորական էին, որքան
հրեական իրականության մեջ քարկոծելը։ Այսինքն, Նոր Կտակարանում խաչը արտահայտում է
բարոյական առաքինություն՝ նեղություն կրելու, անարգանքը կրելու իմաստով և հենց այս իմաստն
նկատի ուներ Հիսուս, երբ ասում էր մինչև խաչվելը՝ վերցրու խաչդ և արի իմ ետևից։ Իսկ հռոմեական
իրականությանը հայտնի խաչելության գործիքներից և ոչ մեկը չի համապատասխանում Եհովայի
վկաների ցցին։ Դրանք ընդամենը երեքն են եղել T-ձևի, X-ձևի և Ձ-ձևի, որոնցից ոչ մեկն էլ նման չէ
ուղղաձիգ գերանի։






Բաժին: Աղանդներ | Դիտումներ: 1134 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Պիտակներ: Աղանդներ, Ehovayi vkaner, Xach, Խաչ մերժողներ, Եհովայի Վկաներ, xachi merjoxner, Axand | Հեղինակություն: 5.0/30
Որոնում կայքում


Armenian Directory
Սույն կայքի նյութերը պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը կայքին պարտադիր է:
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Օգտվողներ: 0

Հայ Առաքելական Ս. Եկեղեցի © 2011-2013