Գլխավոր էջ | Գրանցում | Մուտք | RSS
Օրացույց
«  հուլիս 2022  »
երկերեչորհինուրբշաբկիր
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Մուտքի եղանակը
Մուլտիմեդիա
Խաչի օծման արարողություն Ապարանում ( Եկե...
ՎԱՐՔ ՍՈՒՐԲ ՀԱՅՐԵՐԻ. pdf
Կոմիտաս Վարդապետ. Հավիկ մի պայծառ. mp3
Ս. Գրիգոր Նյուսացի. Մովսեսի կյանքը pdf
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Զորահանդեսի մասնակից հոգևորականների պարգ...
Եհովայի վկաներ. Նոր աշխարհի թարգմանությո...
Роль религии в диалоге цивилизации.pdf
Սուրբ Մովսես Խորենացի. Աստվածաբանական եր...
ՍԲ. Պատարագ Կոմիտասյան 01 mp3
13.07.11 PS Հյուրը Տեր Վահրամ քահանա Մել...
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց Ամեն Հայր Սուրբ ...
Սահակ եպս. Մաշալյան Սամարացի կինը (տեսան...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Կանայք Հայ Եկեղեցում
Ս. Բարսեղ Կեսարացի «Պահոց գիրք». pdf
Ամերիկյան մուլտֆիլմերի կործանարար ազդեցո...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Վարդան Այգեկցի. Խրատ քահանաներին և ժողո...
Учение Иисуса Христа об отношении к сект...
Հովեր երգչախումբ. Սուրբ Աստուած mp3
Տեր Հովհաննես. Ինչ է Սուրբ Պատարագը
Լուսինե Զաքարյան. Սուրբ-սուրբ mp3
Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան Մահ և անմահութ...
ԽԱՐԻԶՄԱՏՆԵՐ (Մաս 1-2)
Աննա Մայիլյան. Ահեղ անվանն Աստուծո mp3
Զքեզ աղաչեմք. Փառաւորեալ Աստուած. Վարուժ...
Ժամանակակից աղանդները Հայաստանում (Մորմո...
Նվիրվում է Երուսաղեմի հայոց Պատրիարք Ամե...
Սահակ եպս. Մաշալյան Այրի կնոջ լուման (Մա...
Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան Հարստության մաս...
Մոմավառության ավանդույթը, ինչ նշանակությ...
Սահակ եպս. Մաշալյան. Հիսուսին որպես Տեր ...
Г. Г. Бочкарева. Психологическая характе...
Աննա Մայիլյան սիրտ իմ սասանի mp3
Սուրբ Ներսես Շնորհալի. Մեկնություն Մատթե...
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց սիրտ իմ սասանի m...
Ժամագիրք. pdf
Մաղաքիա արք. Օրմանյան. Ազգապատում. Հատոր...
Чарльз М. Лапсон. Книга Авраама: миф или...
Друг царя и царицы. Григорий Ефимович Ра...
Եհովայի վկաների դիտարանի քննադատություն....
Սահակ եպս. Մաշալյան Չարին բարությամբ պատ...
Կոմիտաս Ասլամազյան. Ալ Այլուղս. mp3
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց. Ընտրեալդ. mp3
Լուսինե Զաքարյան. Ուր՞ Ես Մայր Իմ mp3
Վազգեն Հակոբյան, Կանոնագիրք Հայոց, (հատո...
Սահակ եպս. Մաշալյան Հանցանքի և պատժի մաս...
Քննարկում աղանդների մասին «Բրիֆինգ» հաղո...
Кеннет Р. Сэмплс. К столетию со дняа рож...
Գլխավոր էջ » Պահքի մասին

Անիրավ տնտեսի կիրակիից հետո, Մեծ Պահքի 24- րդ օրը կոչվում է միջինք, դա նշանակում է, որ մեծ պահքը հասել է իր կեսին: Ազգայինժողովըրդական սովորության համաձայն, Միջինքի օրը, պահոց գաթա են պատրաստում, որի մեջ մետաղադրամ են դնում, եւ ում բաժին է հասնում մետաղա դրամը հաջողություն է բերում ողջ տարին: ... Շարունակել ընթերցել »
Բաժին: Պահքի մասին | Դիտումներ: 2072 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Ամսաթիվ: 02.03.2013


Մեծ պահքի այս օրերին մանավանդ, հեռու մնանք անեծքներից, բամբասանքներից , սուտ վկայություններից, ստախոսությունից, սուտ երդումից, մի խոսքով` մեր լեզուն մաքուր պահենք: Օրհնենք և օրհնության արժանանանք:
ԼԵԶՎԻ ՄԱՍԻՆ
Հակոբոս Առաքյալը իր Ընդհանրական Թղթի 3-րդ գլխի 5-12 համարներում լեզվի մասին այսպես է արտահայտվում.’
«Լեզուն մի փոքր անդամ է, բայց մեծամեծ բաներ է բարբառում: Ահա թե մի փոքր կրակ ինչպիսի~ անտառներ է հրդեհում; Լեզուն էլ կրակ է, մի աշխարհ անիրավության: Մեր անդամների մեջ է հաստատված լեզուն, որ ապականում է ամբողջ մարմինը և կրակով վառում մեր ամբողջ կյանքը, բորբոքված գեհենի կրակով: Գազանների, թռչունների և սողունների ամեն տեսակ և ինչ որ կա ծովի մեջ, հնազանդված է ու հնազանդվում է մարդկային բնությանը, բայց մարդկանց լեզուն` այդ չարը, անզսպելի և մահաբեր թույնով լցվածը, ոչ ոք չի կարող հնազանդեցնել: Նրանով օրհնում ենք մարդկանց, որ ստեղծվեցին Աստծու նմանությամբ: Նույն բերանից դուրս են գալիս օրհնություններ և անեծքներ: Եղբայրն ... Շարունակել ընթերցել »
Բաժին: Պահքի մասին | Դիտումներ: 1563 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Ամսաթիվ: 24.02.2013


Եկեղեցական հեղինակները պահքի մասին արտահայտվում են տարբեր տեսանկյուններից: Ստեփանոս Սյունեցին նշում է, որ աղոթքն ավելին է, քան պահքը և ողորմությունն ավելին, քան աղոթքը, որովհետև Աստված ասում է` ողորմություն եմ կամենում և ոչ` զոհ (Օսեե 6.6, Մատթ. 12.7), նաև` «ողորմածությունը բարձրագլուխ պարծենում է դատաստանի դիմաց» (Հակ. 2.13): Տաթևացին պահքն անբաժան է համարում խոստովանությունից և ասում, որ անմիտ են նրանք, ովքեր առանց խոստովանության պահք են պահում, քանզի մի օրվա խոստովանությամբ պահքն ավելին է, քան քառասուն օրերինն առանց խոստովանության: Պահքը և աղոթքը հոգևոր կերակուրներ են, իսկ կերակուրները պատրաստելուց և օգտագործելուց առաջ պետք է միշտ լվանալ: Եվ հոգևոր իմաստով խոստովանությունը հանդիսանում է այդ խորհրդանշական լվացումը: Գրիգոր Տաթևացին աղոթքն ավելի բարձր է դասում պահքից և բարեգործությունից, որովհետև պահքն ու ողորմությունը ժամանակ առ ժամանակ են լինում, իսկ աղոթքը` ամեն ժամ, ինչպես ասում է Քրիստոս. «Ամեն ժամ աղոթք արեք» (Ղուկ. 21.36), կամ առաքյալը, թե` ան ... Շարունակել ընթերցել »
Բաժին: Պահքի մասին | Դիտումներ: 1703 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Ամսաթիվ: 20.02.2013


«Պահքը միայն կերակուր ուտել-չուտել չէ, այլեւ մեղքերի խափանումը»: Սուրբ Հովհան Մանդակունի:
Ճշմարիտ կերպով պահք պահելը մեծ օգտակարություն է յուրաքանչյուր քրիստոնյայի հոգու փրկության համար, եւ Եսայի մարգարեի բերանով Տերը պատգամում է մեզ, թե ինչպես պետք է պահել պահքը, որ ընդունի եւ օրհնի պահողին Արարարիչը: Այս հատվածում նախ Աստծո ժողովուրդն է, որը կարծես բողոքի ձեւով հարց է ուղղում Աստծուն.
«Այդ ինչպե՞ս է, որ մենք ծոմ պահեցինք, եւ Դու չտեսար, զրկանքների ենթարկեցինք մեզ, եւ Դու չիմացար»:
«Որովհետեւ ձեր պահքի օրերին ձեր ցանկություններն եք կատարում եւ կսկիծ պատճառում բոլոր նրանց, ովքեր ենթակա են ձեզ:
Հակառակության եւ կռիվների մեջ եք պահում եւ արհամարհում տկարին: Իսկ Իմ ինչի՞ն է պետք այդպիսի պահքի օրը. դուք պիտի գաք ասեք Ինձ, եւ Ես չպիտի լսեմ ձեզ: Այդպիսի՛ պահքը չէ, որ Ես ընտրեցի, եւ ոչ էլ այնպիսի օրը, երբ մարդն իր անձն է տանջում: Եթե պարանոցդ կորացնես օղակի նման ու տակդ քուրձ ու մոխիր տարածես, այդ էլ, սակայն, չեմ համարի ... Շարունակել ընթերցել »
Բաժին: Պահքի մասին | Դիտումներ: 1473 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Ամսաթիվ: 17.02.2013


Մեր Տերը այս հարցը ուղղեց նրանց, որոնք չէին հասկացել Պահքի բուն նպատակը: Նրանք չգիտեին, որ Հիսուսի աշակերտները ունեին մի ուրիշ կերակուր, որն ամեն օր ճաշակում էին Նրա բերանից բխող օրհնաբեր խոսքով և անմիջականորեն վայելում նույնինքն Աստծուն: Հետևաբար, կարիք կա՞ր մաքրվելու և մոտենալու Աստծուն, երբ Նա Ինքն էր մոտեցել մարդկանց:
Մեր Տերը մեզ հետ չէ այսօր, սակայն մարդիկ զգո՞ւմ են արդյոք Նրա ներկայությունը իրենց մէջ, եթե այդպես է, ապա ինչո՞ւ են շարունակվում զանազան տեսակի մեղքերի շարանները ոխը, ատելությունը, նախանձը, վիճաբանությունները և այլն: Տերը մեր կողքին է, բայց մենք մերժում և հեռացնում ենք Նրան մեզանից, ինչպես Անառակ Որդին, բայց երբ անդրադառնանք և ցանկանանք վերադառնալ, կարիքը պիտի ունենանք մի կողմ դնելու աշխարհային մտահոգությունները, որոնք խճողել են մեր մտքերն ու հոգիները կարիքը պիտի ունենանք վերանորոգվելու, մտածելու և մեր ներաշխարհում ամփոփվելու ու լռության մեջ լսելու Տիրոջ ձայնը: Այ'ս է իսկական պահքը: Աստված ուզում է, որ մենք իբրև Իր հարազատ զավա ... Շարունակել ընթերցել »
Բաժին: Պահքի մասին | Դիտումներ: 1523 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Ամսաթիվ: 08.02.2013


Ավագ շաբաթվա գիշերային ժամերգության ժամանակ միայն ավագ խորանում են լույս վառում: Օրվա այս ժամի երեքսրբյանն է. «Սուրբ Աստուած, սուրբ և հզօր, սուրբ և անմահ, որ թաղեցար վասն մեր, ողորմեա՜ մեզ»:
Իններորդ ժամին կատարվում է սուրբ Զատկի ճրագալույցը: Բեմն այդ պահին ծածկված է լինում: Նախքան պատարագի սկսվելն առաջնորդը կամ ավագ քահանան սարկավագների ու դպիրների ուղեկցությամբ (որոնց ձեռքերում կան չվառվող մոմեր) գալիս են բեմի առջև: Լուսարարը՝ ձեռքում ունենալով այրվող ածուխներով լցված մի թաս կանգնում է քահանայի աջ կողմում: Վառում են երեք կանթեղ և ըստ օրվա կարգի սաղմոսելով ու շարականներ երգելով՝ Հին կտակարանից ընթերցում են Տիրոջ հարությունը վկայող մարգարեական գրքերը: Յուրաքանչյուր ընթերցվածից հետո ծնրադրում են և աղոթում: Երբ ըստ կարգի ընթերցելով հասնում են Մարիամ մարգարեի երգին (Ելից գրքից)՝ «Օրհնեսցուք զՏէր, զի փառօք է փառաւորեալ», քահանան օրհնում է հուրը և դրանից մի մոմ վառում: Սարկավագը մի մեծ մոմի վրա խաչաձև ամրացնում է խունկի հինգ հատիկ, որ ... Շարունակել ընթերցել »
Բաժին: Պահքի մասին | Դիտումներ: 1234 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Ամսաթիվ: 11.03.2012


Մեր Տիրոջ՝ Հիսուս Քրիստոսի չարչարանքների եւ խաչելության հիշատակը Հիշատակ վեցերորդ օրվա արարչության
Ավագ ուրբաթը խորհրդանշում է արարչության վեցերորդ օրը, երբ Աստված արարեց ցամաքային շնչավոր արարածներին:
«Թող երկիրն արտադրի չորքոտանի կենդանիներ իրենց տեսակներով, սողուններ և գազաններ իրենց տեսակներով»: Եվ եղավ այդպես: Աստված ստեղծեց երկրի գազաններին՝ իրենց տեսակներով, անասուններին՝ իրենց տեսակներով և երկրի բոլոր սողուններին՝ իրենց տեսակներով: Աստված տեսավ, որ դրանք բարի են» (Ծննդ. Ա 24-25):
Դրանից հետո Աստված արարեց մարդուն: Տերը, արարչությունն սկսելով նվաստագույն արարածներից, ավարտեց մեծագույնով:
«Աստված ասաց. «Մարդ ստեղծենք Մեր պատկերով ու նմանությամբ, նա թող իշխի ծովի ձկների, երկնքի թռչունների, ողջ երկրի անասունների և երկրի վրա սողացող բոլոր սողունների վրա» (Ծննդ. Ա 26):
Աստված մարդուն արարեց հողից, Իր պատկերով ու նմանությամբ, իսկ հետո նրա կողից ստեղծեց կնոջը և նրանց դրեց Դրախտում: Աստված մարդուն մյուս եղականն ... Շարունակել ընթերցել »
Բաժին: Պահքի մասին | Դիտումներ: 1655 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Ամսաթիվ: 11.03.2012


Օրվա երեքսրբյանն է. «Սուրբ Աստուած, սուրբ և հզօր, սուրբ և անմահ, որ եկիր և գալոց ես, ողորմեա՜ մեզ»:
Այսօր հիշատակն է արարչության չորրորդ օրվա, երբ Աստված ասաց.
«Թող լուսատուներ լինեն երկնքի տարածության մեջ, որպեսզի լուսավորեն երկիրը և իրարից բաժանեն ցերեկն ու գիշերը: Դրանք թող լինեն, որպեսզի ցույց տան տարվա եղանակները, տոնական օրերն ու տարիները, թող լինեն, ծագեն երկնքի տարածության մեջ՝ երկիրը լուսավորելու համար» (Ծննդ. Ա 14-15):
Եվ եղավ այդպես: Եվ արարեց Աստված երկու մեծ լուսատուներն ու աստղերը և դրեց երկնքի հաստատությունում:
Արարչության օրերին ժամանակը գարնանային էր, և ցերեկն ու գիշերն իրար հավասար էին: Առաջին օրը լույսը լուսեղեն երկնքից տասներկու ժամ շարունակ տարածվում էր ջրերի վրա, ապա երեկոյան վերադառնում այնտեղ, որտեղից ծագել էր առավոտյան, և այդպես մնում տասներկու ժամ արփիին կից: Երկրորդ օրը լույսը դարձյալ տարածվում էր ջրերի վրա տասներկու ժամ և գիշերը հավաքվելով՝ մնում էր հյուսիսային կողմում՝ ծածկվելով անհալ ա ... Շարունակել ընթերցել »
Բաժին: Պահքի մասին | Դիտումներ: 1366 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Ամսաթիվ: 11.03.2012


Մեծ պահքն ընդգրկում է վեց կիրակիներ, որոնք կապված են աստվածաշնչյան վեց պատմությունների հետ: Այս կարգը սահմանել են Հակոբոս Տյառնեղբայրը (I դար) և Կյուրեղ Երուսաղեմացին (IV դար): Այդ կիրակիներն են` Բուն բարեկենդան, Արտաքսման, Անառակի, Տնտեսի, Դատավորի և Գալստյան` միասնաբար կազմելով մի «ոսկե շղթա»:
1) Բուն բարեկենդան (տես ավելին)
2) Արտաքսման կիրակի
(տես ավելին)
3) Անառակի կիրակի (տես ավելին)
4) Տնտեսի կիր ... Շարունակել ընթերցել »
Բաժին: Պահքի մասին | Դիտումներ: 1489 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Ամսաթիվ: 10.03.2012


Մեծ պահքի վեցերորդ կիրակին ունի արարչության վեցերորդ օրվա ու այս կյանքի վեցերորդ դարի խորհուրդը և կոչվում է «Գալստյան կիրակի»: Այս անունը մեզ պատմում է Քրիստոսի առաջին գալստյան մասին՝ որպես Փրկիչ, ծառայի կերպարանքով, և ապա հայտնում Տիրոջ Երկրորդ գալստյան լուրը՝ այս անգամ արդեն որպես ահեղ Թագավոր:
Ինչպես նախկին հինգ կիրակիները, այդպես էլ վեցերորդ կիրակին նույն շղթայի մասն է կազմում, որը վեցօրյա արարչության և վեց դարերի կատարյալ տիպն է:

ՏԻՐՈՋ ԳԱԼՈՒՍՏԸ

Տիրոջ առաջին գալուստը շնորհի ու ողորմության համար էր, որը եղավ ծածուկ, հեզությամբ ու խոնարհությամբ, առանց ոտնաձայների՝ ինչպես անձրևը գեղմի վրա, իսկ երկրորդը՝ արդարության ու տանջանքների, որը լինելու է բացահայտ՝ Հոր փառքով, լուսեղեն ամպով, հրեղեն կառքով, չորեքկերպյան աթոռով ու բարկությամբ՝ ըստ այս խոսքի. «Մեր Աստվածը պիտի գա հայտնապես, և մեր Աստվածը պիտի չլռի, Նրա առջև հուր պիտի բորբոքվի, և Նրա շուրջը՝ սաստիկ մրրիկ» (Սաղմ. ԽԹ 3): Առաջին գալուստը մեղմ եղավ, ինչպես Եղիայ ... Շարունակել ընթերցել »
Բաժին: Պահքի մասին | Դիտումներ: 1646 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Ամսաթիվ: 10.03.2012

1 2 3 4 »
Որոնում կայքում


Armenian Directory
Սույն կայքի նյութերը պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը կայքին պարտադիր է:
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Օգտվողներ: 0

Հայ Առաքելական Ս. Եկեղեցի © 2011-2013