Գլխավոր էջ | Գրանցում | Մուտք | RSS
Օրացույց
«  ապրիլ 2013  »
երկերեչորհինուրբշաբկիր
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Մուտքի եղանակը
Մուլտիմեդիա
Հայտնիների ներգրավածությունը աղանդներում
Որոգինես. Աղոթքի մասին.pdf
Մաղաքիա արք. Օրմանյան. Ազգապատում. Հատոր...
Սբ. Հովհաննես Նախակարապետի (Մկրտիչ) ծննդ...
Բողոք հոգեվորսության դեմ
Սահակ եպս. Մաշալյան Բարի Սամարացին (տեսա...
Կոմիտաս Ասլամազյան. Խումար mp3
ՁԻԱՀ-ով հիվանդների հոգեբանական առանձնահա...
Տեր Հովհաննես. Հեթանոսության մասին
Իզաբել Բայրաքդարյան. Ամեն հայր սուրբ mp3
Առաքյալներ. pdf
Սահակ եպս. Մաշալյան Անառակ որդու վերադար...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Հայր Վարդան Նավասարդյան. Մկրտության Խոր...
Սահակ եպս. Մաշալյան Ով է մեծը (Մաս 1-2)
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Կաթոլիկ եկեղեցուց ծագած բողոքական ուղղու...
«Լեզվախոսների» խաբկանքների մասին պատմում...
Մոմավառության ավանդույթը, ինչ նշանակությ...
Ս. Ս. ՄԱՅԻԼԵԱՆ ՈՍԿԵՓՈՐԻԿ ԿՐՈՆԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻ...
Ս. Հովհան Որոտնեցի «Մեկնողական-իմաստասիր...
Ամեն Հայր Սուրբ
Մաշտոց տպագրված է 1988 թ. Անթիլիասում. p...
Կանայք Հայ Եկեղեցում
Ուր ես, Մայր իմ,
Введение в сектоведение. В.Ю. Питанов. p...
Մամլո ասուլիս աղանդների կործանարար գործո...
Կոմիտաս Ասլամազյան. Գարուն է. mp3
Ян Рейковский. Эмоции и познавательные п...
slaq.am «Դատ` Տեր Եսային ընդդեմ Եհով...
Աբորտ. մարդիկ կորցրել են երկյուղն Աստծո ...
Ներսես Շնորհալի. Հավատով խոստովանիմ. pdf
Սահակ եպս. Մաշալյան Տերունական աղոթք (Մա...
Փառք ի բարձունս Աստուծոյ
Ս. Գրիգոր Նյուսացի. Մովսեսի կյանքը pdf
Հայ հոգեւորականների բլոգերի ու կայքերի մ...
Ավետարանական եկեղեցու լավությունները մեր...
Հայ եկեղեցու պատմության դասասենյակի բացո...
Ի՞նչ են ասում նշանավոր մարդիկ Սբ. Գրքի ...
Կոմիտաս վարդապետ Մոկաց Միրզա. mp4
Ս. Հովհան Ոսկեբերան. Ճառերի ընտրանի. pdf
Կոմիտաս Ասլամազյան. Շողեր ջան mp3
Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան. Երկու ուխտավոր...
Սուրբ Գրիգոր Նարեկացի. Մեկնություն «Երգ ...
Սամվել Անդրանիկի Պողոսյան. Հայոց ցեղասպա...
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց. Հրաշափառ Աստուա...
Կոմիտաս Ասլամազյան. Հաբրբան mp3
Սահակ եպս. Մաշալյան Աշխարհի վախճանը (տես...
Վազգեն Հակոբյան, Կանոնագիրք Հայոց, (հատո...
Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան Անվանակոչությու...
Գլխավոր էջ » 2013 » ապրիլ » 2 » Սամվել Կարապետյանի ներկայացրածը բարբաջանք է, խոսքի ազատության սոսկ չարաշահում, կատարածը` անընդունելի եւ դատապարտելի:

23:44
Սամվել Կարապետյանի ներկայացրածը բարբաջանք է, խոսքի ազատության սոսկ չարաշահում, կատարածը` անընդունելի եւ դատապարտելի:


Հուշարձանագետ Սամվել Կարապետյանի՝ հայոց նախկին ու ներկա կաթողիկոսների մասին ներկայացրածը խոսքի ազատության չարաշահում է, որն անընդունելի եւ դատապարտելի է: Այս մասին NEWS.am-ի թղթակցի հետ զրույցում նշել է Մայր Աթոռի տեղեկատվական համակարգի տնօրեն Վահրամ քահանա Մելիքյանը:

Ստորեւ ներկայացնում ենք Վահրամ Մելիքյանի հետ NEWS.am-ի հարցազրույցը.

Վերջին օրերին Հայկական հուշարձանների ուսումնասիրության կենտրոնի տնօրեն Սամվել Կարապետյանը հրապարակում է տեսագրություններ, որոնցով իր հուշերն է ներկայացնում Վազգեն Առաջին, Գարեգին Առաջին, Արամ Առաջին եւ Գարեգին Երկրորդ կաթողիկոսների հետ հանդիպման: Դուք դիտել եք այդ տեսաձայնագրությունները եւ ինչպիսի գնահատական կտաք դրանց:

Այո, այդ չորս տեսաձայնագրությունները դիտել եմ եւ իրականում բնավ չէի ցանկանա անդրադառնալ վիրավորական մատուցմամբ այդ շինծու եւ երեւակայական նյութերին: Ցավալի է, որ հայոց սրբավայրերի (իր ընկալմամբ հուշարձանների) ուսումնասիրությամբ զբաղվող տիար Կարապետյանը իր ողջ ներուժը ծառայեցնում է նման նենգամիտ նպատակի` վարկաբեկել Հայոց Եկեղեցին` սեւացնելով նրա արդեն հանգուցյալ եւ ներկայիս գործող գահակալներին:

Խստագույնս դատապարտելի է փորձել ստվերել Վազգեն եւ Գարեգին կաթողիկոսների եւ Արմեն Հախնազարյանի հիշատակը, ինչպես եւ Գարեգին Բ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի եւ Արամ Ա Մեծի Տանն Կիլիկիո Կաթողիկոսի հեղինակությունը: Այդ «հուշապատումները», որ ներշաղախված են անհասկանալի մաղձով, պտուղն են իր խեղված սուբյեկտիվ ընկալումների:

Եթե ավելի հստակ անդրադառնանք հնչեցվող մեղադրանքներին…:

Անշուշտ, բոլոր պարագաներին հարկ չեմ էլ համարում անդրադառնալ, սակայն թերեւս նշեմ մի քանիսը, որոնք ակնհայտորեն փաստում են ներկայացվածի կեղծ լինելը: Նախ` Վազգեն Վեհափառին ներկայացվող «անհավատների երկրում» հորջորջման անհեթեթ մեղադրանքը եւ Լեռնային Ղարաբաղի կացությանն անտեղյակության վերաբերյալ վերագրումները: Սեփական անտեղյակությունը չպետք է վերագրել կաթողիկոսին, որովհետեւ նույն Վազգեն Կաթողիկոսը 1957 թ. սեպտեմբերին հովվապետական այցով եղել է Ադրբեջանի հայոց թեմում` ձեռքին ունենալով Արցախի թեմի վերջին առաջնորդ Վրթանես ծայրագույն վարդապետի մանրամասն զեկույցը թեմում տիրող իրավիճակի մասին: Նույն Վազգեն Կաթողիկոսը հանդիպում է ունեցել ԽՍՀՄ մինիստրների խորհրդի նախագահ Ն. Բուլգանինի հետ եւ երկու անգամ նամակ է հղել վերջինիս Լեռնային Ղարաբաղը Հայաստանին միացնելու, ինչպես նաեւ Սուրբ Էջմիածնին Ղարաբաղի մի քանի եկեղեցիներ, այդ թվում` Գանձասարի վանքը փոխանցելու պահանջով: Նույն Վազգեն Կաթողիկոսն ընդհուպ մինչեւ Արցախյան շարժում մշտապես եկեղեցականներ է ուղարկել Արցախի տարբեր համայնքներ` կապ պահպանելու եւ տեղեկանալու տիրող կացությանը:

Ուշիի Ս. Սարգսում կատարվող պեղումների եւ Ս. Սարգսի մասունքների առնչությամբ կարծում եմ լավագույնս լուսաբանություններ են տվել Մայր Աթոռի մասունքների ավանդատան պատասխանատու Ասողիկ քահանա Կարապետյանը եւ ճարտարապետ Արտակ Ղուլյանը, ով ի տարբերություն Ս. Կարապետյանի իրապես մասնակցել է պեղումներին: Զարմանալի է նաեւ Գարեգին Բ Կաթողիկոսին վերագրվող ցանկությունը` Խորեն Մուրադբեկյան Կաթողիկոսի աճյունը այլ վայր փոխադրելու եւ նոր մասունքներ ապահովելու Հայ Եկեղեցու համար: Այստեղ ակնհայտ է ժամանակագրական անճշտությունը, որովհետեւ Խորեն Կաթողիկոսի աճյունը երջանկահիշատակ Գարեգին Ա Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի օրոք է Ս. Գայանե վանքից փոխադրվել Մայր Տաճարի շրջափակ:

Ավելորդ է խոսել Արցախի երեխաներին Գարեգին Ա Կաթողիկոսի բաշխած օրհնության կարեւորության մասին: Արցախի ժողովուրդը քաջ գիտի, թե որքան օգնություն է իրեն ապահովել Հայոց Եկեղեցին, բայց եւ ավելիով գիտակցում է, թե որքան կարեւոր է իրեն համար Աստծու եւ Հայոց Հայրապետի օրհնությունը: Ցավոք, Ս. Կարապետյանի համար օգնությունն ավելի շոշափելի է, քան օրհնությունը, սրբավայրը սոսկ հուշարձան է, ինչն ընկալելի է դարձնում նրա մերժողական կեցվածքը Եկեղեցու հանդեպ:

Ինչ վերաբերում է Գարեգին Բ Վեհափառի հասցեին հնչեցվող մեղադրանքներին ու «ապշեցուցիչ բացահայտումներին», ապա նախորդիվ Հայրապետին վերագրված «էն սարերում գտնվող եկեղեցիների ու վանքերի հետ ես գործ չունեմ» արտահայտության առնչությամբ բազում առիթներ եմ ունեցել դիտարկումներս ներկայացնելու: Պարզապես պետք չէ սեփական բառապաշարը, անտեղյակությունը ու ընկալումները վերագրել ուրիշին, խեղաթյուրել պատմությունը եւ սեփական փառասիրության բավարարման ճանապարհին ոտնահարել ամենը:

Սամվել Կարապետյանի ներկայացրածը բարբաջանք է, խոսքի ազատության սոսկ չարաշահում, կատարածը` անընդունելի եւ դատապարտելի:

Աղբյուր՝ news.am






Բաժին: Նորություններ | Դիտումներ: 916 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Հեղինակություն: 5.0/8
Որոնում կայքում


Armenian Directory
Սույն կայքի նյութերը պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը կայքին պարտադիր է:
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Օգտվողներ: 0

Հայ Առաքելական Ս. Եկեղեցի © 2011-2013