Գլխավոր էջ | Գրանցում | Մուտք | RSS
Օրացույց
«  փետրվար 2013  »
երկերեչորհինուրբշաբկիր
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Մուտքի եղանակը
Մուլտիմեդիա
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց Ամեն Հայր Սուրբ ...
Հովեր երգչախումբ. Սուրբ Աստուած mp3
Առակներ. Հավաքածու. pdf
ՈՍԿԵՀՈՒՌ ՍՐԲՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ( ռեժիսոր` ՎԱՀ...
Արևագալի ժամերգություն 4
Շոու բիզնեսի ներկայացուցիչները քարոզում...
Կոմիտաս Ասլամազյան. Կաքավիկ mp3
Էմանուել քահանա Նազարյանց. Պարզ քարոզներ...
Վաղինակ վրդ. Մելոյան. Ես եմ ճամբան, ճշմ...
Արշակ Տեր Միքելյան Հայաստանյաց Սուրբ Եկե...
Մանուկներուն առկայությունը. pdf
Ճառագայթ եւ կերպարան. Վարուժան սարկավագ ...
7-րդ օրվա ադվենտիստներ.pdf
Դասախոսություն Գեւորգյան հոգեւոր ճեմարան...
Աղանդների Հետաքննություն Զոհրաբ Հարոյանի...
Աննա Մայիլյան. Ահեղ անվանն Աստուծո mp3
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Փառք ի բարձունս Աստուծոյ
Խաչիկ ծ. վարդապետ Դատեան. Երկերի ծողոված...
Կոմիտաս Վարդապետ. Արորն ու Տատրակն. mp3
Տէր Կիւրեղ քհն. Տալեան - ԿԱԽԱՐԴՈՒԹՅՈՒՆ Ե...
Տաթևացուց մինչև Տաթևացի. pdf
Սբ. Ծննդյան և Աստվածհայտնության տոնը Մայ...
Ս. Բարսեղ Կեսարացի «Պահոց գիրք». pdf
Մամլո ասուլիս աղանդների կործանարար գործո...
Սուրբ Անտոն Մեծ. Խրատներ. Ս. Էջմիածին - ...
Р.М. Конь. Сектоведение. pdf
Ս. Ս. ՄԱՅԻԼԵԱՆ ՈՍԿԵՓՈՐԻԿ ԿՐՈՆԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻ...
Հնագիտական հայտնագործություն Օշականի Ս. ...
Սահակ եպս. Մաշալյան Մանանանեխի հատիկի և ...
Սահակ եպս. Մաշալյան. Հիսուսին որպես Տեր ...
ՍԵՎԱՆԻ ՀԱԶԱՐԱՄՅԱ ՄԵՆԱՍՏԱՆԸ (ռեժիսոր`...
Աշխարհի երկրների բնակչության կրոնական (կ...
Տեր Վահրամ քահանա Մելիքյանը պատասխանում ...
Զինվորական ծառայություն. սուրբգրային վեր...
Առաքյալներ. pdf
Սահակ եպս. Մաշալյան Մարդու գործերի և բոր...
Սահակ եպս. Մաշալյան. Տյառնընդառաջ
Հայտնիների ներգրավածությունը աղանդներում
Սահակ եպս. Մաշալյան Որոմների առակը (տեսա...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Ինչպես կարդալ Աստվածաշունչը. pdf
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Введение в сектоведение. В.Ю. Питанов, 2...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Աստուածածին երկնային. Հովեր երգչախումբ....
Աղանդավորական կազմակերպությունների վտանգ...
Զգուշացէ՛ք. «Կեանքի խօսք»-ն աղանդ է...
Աղանդավորները փորձում են քայքայել պետութ...
Երանելւոյն Պետրոսի Սիւնեաց Եպիսկոպոսի. Ա...
Գլխավոր էջ » 2013 » փետրվար » 8 » Մեծ Պահքի խորհուրդը

21:16
Մեծ Պահքի խորհուրդը


Մեր Տերը այս հարցը ուղղեց նրանց, որոնք չէին հասկացել Պահքի բուն նպատակը: Նրանք չգիտեին, որ Հիսուսի աշակերտները ունեին մի ուրիշ կերակուր, որն ամեն օր ճաշակում էին Նրա բերանից բխող օրհնաբեր խոսքով և անմիջականորեն վայելում նույնինքն Աստծուն: Հետևաբար, կարիք կա՞ր մաքրվելու և մոտենալու Աստծուն, երբ Նա Ինքն էր մոտեցել մարդկանց:
Մեր Տերը մեզ հետ չէ այսօր, սակայն մարդիկ զգո՞ւմ են արդյոք Նրա ներկայությունը իրենց մէջ, եթե այդպես է, ապա ինչո՞ւ են շարունակվում զանազան տեսակի մեղքերի շարանները ոխը, ատելությունը, նախանձը, վիճաբանությունները և այլն: Տերը մեր կողքին է, բայց մենք մերժում և հեռացնում ենք Նրան մեզանից, ինչպես Անառակ Որդին, բայց երբ անդրադառնանք և ցանկանանք վերադառնալ, կարիքը պիտի ունենանք մի կողմ դնելու աշխարհային մտահոգությունները, որոնք խճողել են մեր մտքերն ու հոգիները կարիքը պիտի ունենանք վերանորոգվելու, մտածելու և մեր ներաշխարհում ամփոփվելու ու լռության մեջ լսելու Տիրոջ ձայնը: Այ'ս է իսկական պահքը: Աստված ուզում է, որ մենք իբրև Իր հարազատ զավակները մշտապես ուրախ լինենք, բայց մյուս կողմից էլ ընդունում է ղզջումի և անդրադարձի համար մեր թափած արցունքները նրանք նկատելով որպես մերժման բողոքներ մեր կատարած սխալների ու մեղանչումների դեմ, խոնարհվում է, մխիթարում ու հույս է տալիս մեզ:
Պահքի կարևությունը շեշտելով և բուն իմաստն ու բովանդակությունը բացատրելով Ավետարանիչը նկարագրում է, թե Հովհաննես Մկրտչի աշակերտներին տարօրինակ էր թվում այն հանգամանքը, թե Հիսուս Իր առաքյալներին և հետևորդներին չէր ստիպում պահք պահել, ինչպես իրենց ուսուցիչն էր անում: Հիսուս նրանց պատասխանում է «Միթե կարելի՞ բան է, որ հարսանքավորները սուգ պահեն, քանի փեսան իրենց հետ է, բայց կգան օրեր, երբ փեսան նրանցից կվերցվի և ապա ծոմ կպահեն»:
Սրանով Մեծ Վարդապետը հստակ ցույց է տալիս, որ պահքը, ծոմը, աղոթքը միջոցներ են և ոչ թե նպատակ: Իրական նպատակը Աստծուն մոտ լինելն ու Նրա ներկայությունը զգալն է: Եկեղեցին, հավատարիմ Քրիստոսի խոսքին, խրատում է մեզ երեք բան անել – աղոթել, պահեցողություն անել և ողորմություն տալ:
Աղոթքը մեզ մոտեցնում է Արարչին, պահեցողությունը մարմնական սննդից ավելի շեշտում է հոգևոր սննդի կարևորությունը, իսկ ողորմածությունը առիթ է տալիս մեզ մեր ունեցածը բաժանելու Աստծու զավակների՝ սովածների, աղքատների, կարիքավորների, բանտարկյալների և հիվանդների հետ:
Աստված մեզ կանչում է, որպեսզի մենք Իրենով երջանիկ լինենք և ներկա ու ապագա կյանքի ապահովությունը ունենանք: Առանց Աստծու՝ կյանքը մութ է: Նրա թևերի տակ ապրել նշանակում է՝ հավիտենական ապահովություն ունենալ, քանի որ Նա է բոլոր բարիքների աղբյուրը: Աստված մեզ չի ստեղծել միայն այս ժամանակավոր կյանքի համար, որ մի քանի տարիներ ապրենք, տառապենք ու մեռնելով՝ փոշիանանք: Նա Իր պատկերով ստեղծած մարդու համար մեծ ու փառավոր ապագայի ծրագրեր ունի, որոնք իր ժամանակին անպատճառ պիտի գործադրի: Մի' խաբվեք, գերեզմանը կյանքի վախճանը չէ: Մահը այն դուռն է, որի միջով այս կյանքից հավիտենականության պիտի անցնենք: «Երանելի են այն մեռելները, որոնք Տիրոջով են ննջում»: Այ'ս է Ավետարանի պատգամը, որը հավիտյանս չի փոխվում: Չխաբվե'նք, մեր անհավատությամբ՝ ո'չ Աստված Իր գոյությունից կդադարի և ո'չ էլ Նրա դատաստանը կվերջանա, բայց Նրան չհետևելով՝ մե'նք կկորչենք: Հետևաբար՝ մի'շտ աղոթեցեք: Ամեն:

Աղբյուր՝ ter-hambardzum.com, պատրաստեց՝ Տ. Հովսեփ Ա. Քահանա Հակոբյանը






Բաժին: Պահքի մասին | Դիտումներ: 1149 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Պիտակներ: Պահք, Pahqi karevorutyuny, Պահքի մասին | Հեղինակություն: 5.0/16
Որոնում կայքում


Armenian Directory
Սույն կայքի նյութերը պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը կայքին պարտադիր է:
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Օգտվողներ: 0

Հայ Առաքելական Ս. Եկեղեցի © 2011-2013