Գլխավոր էջ | Գրանցում | Մուտք | RSS
Օրացույց
«  մարտ 2012  »
երկերեչորհինուրբշաբկիր
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Մուտքի եղանակը
Մուլտիմեդիա
Տէր ողորմեա, Հատված Պատարագից. mp3
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Գարեգին Բ-ի անվա...
Ուր ես, Մայր իմ,
Սուրբ Գրիգոր Տաթևացի. «Հայր մերի»-ի մեկն...
Աստուածածին երկնային. Հովեր երգչախումբ....
Հայտնիների ներգրավածությունը աղանդներում
Վան Գորդեն, խմբագրել է Գրետխեն Պասանտինո...
Սահակ եպս Մաշալյան ապաշխարություն
Սահակ եպս. Մաշալյան Սուրբ Ծնունդ (Մաս 1-...
Սևանի Վազգենյան դպրանոց. Հավուն mp3
Մաղաքիա արք. Օրմանյան. Ազգապատում. Հատոր...
Դասախոսություն Գեւորգյան հոգեւոր ճեմարան...
Մանանա ծրագիր - «Մաքսլիբերթի»-ի անդրադար...
Տեր Վահրամ քահանա Մելիքյանը պատասխանում ...
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց. Հրաշափառ Աստուա...
Սահակ եպս. Մաշալյան Աղոթքի մասին (Մաս 1-...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Վասն հիվանդաց. Հրաչ Բեգլարյան. pdf
Կյանքի խոսք աղանդի պարագլուխ, Արթուր Սիմ...
Աղանդները շարունակում են ծաղկել
Քահանաների պատրաստում ընդլայնված դասընթա...
Տեր Գրիգոր քհն. Հովհաննիսյան -ԵԿԵՂԵՑԱԿԱՆ...
Ամերիկյան մուլտֆիլմերի կործանարար ազդեցո...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Ջրօրհնեք զորամասում (Եկեղեցական կյանք)
Ричард Бендлер. Время перемен. pdf
Հայր Խորեն Առաքելյան. Դիակիզում, թե՞ թա...
Соблазн оккультизма. Архимандрит Алексан...
Ս. Հովհան Որոտնեցի «Մեկնողական-իմաստասիր...
Г. Г. Бочкарева. Психологическая характе...
Սահակ եպս. Մաշալյան Հարստության մասին (...
Սահակ եպս. Մաշալյան Երջանկության մասին ...
Друг царя и царицы. Григорий Ефимович Ра...
Եզնիկ վարդապետ Պետրոսյան դոկտոր աստվածաբ...
Տ. Բագրատ Եպս. Գալստանեան, Օծումն հիվանդ...
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց Օրհնյալ է Աստված...
Սահակ եպս. Մաշալյան Մանանանեխի հատիկի և ...
slaq.am «Դատ` Տեր Եսային ընդդեմ Եհով...
Վարանիմք ի մեղաց. Կարինե Ավետիսյանը. mp3
Աննա Մայիլյան սիրտ իմ սասանի mp3
Սևանի Վազգենյան դպրանոց ամեն շաբաթ mp3
Կոմիտաս Ասլամազյան. Կաքավիկ mp3
Եհովայի վկաների դիտարանի քննադատություն....
Անահիտ Պարսամյան. Շուշան-Վարդենի. Վարքագ...
Հայր Վարդան Նավասարդյան. Դրոշմի Խորհրդի...
Շնորհք արքեպիսկոպոս Գալուստյան. Մեծ պահք...
ՏԱԹԵՎԻ ՎԱՆՔ (վավերագրական ֆիլմ «ԲԱՐԵՎ, Վ...
Լուսինե Զաքարյան Առավոտ Լուսո mp3
Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան. Երկու ուխտավոր...
Հայր Ղևոնդի Նոր տեսանյութը: (ՄԱՍ 1-2) Կ...
Գլխավոր էջ » 2012 » մարտ » 9 » Բուն Բարեկենդան (Մեծ պահքի առաջին կիրակի)

23:40
Բուն Բարեկենդան (Մեծ պահքի առաջին կիրակի)


Մեծ պահքի առաջին կիրակին ունի արարչության առաջին օրվա ու այս կյանքի առաջին դարի խորհուրդը և կոչվում է «Բուն բարեկենդան»: Ինչպես Դրախտում, մինչև անհնազանդությունը, «առաջին պատմուճանով» զարդարված նախաստեղծները ճաշակում էին Եդեմի անուշահամ պտուղները և ուրախանում հրեշտակների հետ, այդպես էլ այսօր Եկեղեցու զավակները, զարդարված Աստծու օրենքներով և ճաշակելով Աստծու պատվիրանները, ցնծում են և հոգևոր օրհնություններ վերառաքում:
Բուն բարեկենդանի նախորդ օրը՝ Երեկոյան ժամերգությանը, վարագույրով ծածկում են եկեղեցու բեմը, որը խորհրդանշում է Ադամի արտաքսումը Դրախտից, և այնուհետև՝ մինչև Ծաղկազարդ, Ավետարանը չի համբուրվում և «Հաւատամքի» ու «Կեցցոյի» ժամանակ չի բարձրացվում՝ ի տես ժողովրդին: Եկեղեցու խորհուրդները նման են ծածկված գանձի, և ով փնտրի, նա կգտնի այն ու կհանի հին ու նոր մեկնություններ՝ համաձայն Տիրոջ խոսքի. «Երկնքի արքայությանն աշակերտած ամեն մի օրենսգետ նման է տանուտեր մարդու, որ իր գանձերից հանում է նորն ու հինը» (Մատթ. ԺԳ 44, 52): Սա ճիշտ է նաև բարեկենդանի խորհրդի համար, որը պահքի սկիզբն է:
Ինչպես մենք այսօր ստանում ենք պահքի պատվիրանը մարգարեներից, առաքյալներից ու ավետարանիչներից, այդպես էլ առաջին մարդը պատվիրան ստացավ Տիրոջից Դրախտում. «Դրախտում ամեն ծառի պտուղներից կարող եք ուտել, բայց բարու և չարի գիտության ծառից մի՜ կերեք» (Ծննդ. Բ 16-17): Եվ ըստ այդ օրենքի՝ ամեն ծառից ուտելը խորհրդանշում է բարեկենդանը, իսկ մեկից չուտելը, որը Դրախտի մեջտեղում է, խորհրդանշում է պահքը, որը Բուն բարեկենդանի և Զատկի մեջտեղում է:
Սուրբ հայրերն ավանդում են, որ բարեկենդանը Դրախտի փափկության օրինակն է, իսկ նրանում եղող ծառերն ու բողբոջները՝ Եկեղեցու զավակների օրինակը: Կենաց ծառը, որը Դրախտի մեջտեղում է, Քրիստոսի օրինակն է Եկեղեցում, իսկ պտղաբեր ծառերն ու զանազան երփներանգ, անուշահոտ բույրով ծաղիկները առաքյալներն են, մարգարեները և ավետարանիչները, ինչպես նաև Եկեղեցու սուրբ վարդապետները, ովքեր փայլում են նոր զգեստներով: Նրանք Քրիստոսի անուշ բուրմունքն են՝ ըստ Պողոսի խոսքի. «Քրիստոսի անուշ բուրմունքն ենք Աստծու առջև» (Բ Կորնթ. Բ 15):
Արդ՝ Բուն բարեկենդանի ու Զատկի օրերը պահքի հետ միասին կազմում են հիսուն օր, իսկ հիսունը հոբելյանական թիվ է և խորհրդանշում է մեր ազատությունը մեղքերի ծառայությունից ու դարձը դեպի մեր հայրենին՝ ըստ հոբելյանի օրենքի (տե՜ս Ղևտ. ԻԵ 10): Բուն բարեկենդանը ցույց է տալիս մեր այս կյանքից ելնելը, ինչպես բարեկենդանի օրը ելնում ենք մարմնավոր կերակուրներից, քանզի մինչև Զատիկ այլևս չենք ուտելու, իսկ Զատիկը ցույց է տալիս կյանքի մեջ մտնելը, քանզի այդ օրը ճաշակում ենք երկնային Գառը, որը ցույց է տալիս, որ Քրիստոսի չարչարանքների միջոցով արժանանում ենք վերին խորանին և Նրա անպատում բարիքներին:
Բուն բարեկենդանի օրը փակվում է Եկեղեցու վարագույրը՝ Ադամի Դրախտից ելնելու խորհրդով, և մինչև Զատիկ Ավետարանն այլևս չի համբուրվում, ինչպես Ադամը զրկվեց Կենաց ծառի ճաշակումից: Այսօր վանքերում ամենուր չափավոր վայելքներ են թույլատրվում, քանզի հաջորդ օրն այլևս հրաման չկա ուտելու: Սա վերցված է Եղիային ուղղված հրեշտակի խոսքից. «Ելի՜ր, կե՜ր, որովհետև երկար ճանապարհ ես գնալու» (Գ Թագ. ԺԹ 7), և այդ երկար ճանապարհը քառասնօրյա պահքի շրջանն է: Այդպես էլ այսօր մեզ համար կան մարմնավոր կերակուրներ, քանզի առջևում մեզ երկար պահք է սպասվում: Ինչպես օրինակ՝ հասնելով լեռան ստորոտին՝ գրաստի վրայից վերցնում ենք բեռները՝ թույլ տալով մի որոշ ժամանակ արածել, նույնպես և վարվում ենք բարեկենդանի ժամանակ, քանի որ պահքի լեռն ենք բարձրանալու:
Բարեկենդանն արձակումն է պահքի նեղություններից, որը նշանակում է փոփոխություն՝ ի հակադրություն ծոմի ու ծարավի, այսինքն՝ մատնացուցում է ուտելն ու խմելը՝ իբրև անցում սուգից դեպի ուրախություն, տքնությունից՝ փափկակեցություն, չարչարանքից՝ հանգստություն և այլն: Բարեկենդանը խորհրդանշում է նաև Դրախտի կյանքն առանց որևէ կարոտության, իսկ պահքն այս կյանքի կարոտություններն է խորհրդանշում:
Եվ դարձյալ՝ բարեկենդանը խորհրդանշում է հոգու ամբողջովին փարթամացած առաքինությունները, իսկ պահքը՝ չարությունը, որովհետև չարությունից հոգին նվազում է ու կարոտում ամեն տեսակ բարիքների, ինչպես որ պահքից մարմինն է նվազում:


Աշխատասիրությամբ՝ Արամ Դիլանյանի






Բաժին: Պահքի մասին | Դիտումներ: 1795 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Պիտակներ: Bun barekendan | Հեղինակություն: 5.0/33
Որոնում կայքում


Armenian Directory
Սույն կայքի նյութերը պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը կայքին պարտադիր է:
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Օգտվողներ: 0

Հայ Առաքելական Ս. Եկեղեցի © 2011-2013