Գլխավոր էջ | Գրանցում | Մուտք | RSS
Օրացույց
«  մարտ 2012  »
երկերեչորհինուրբշաբկիր
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Մուտքի եղանակը
Մուլտիմեդիա
Ադամ քահանա Մակարյան. Քրիստոնեության իսկ...
Սահակ եպս. Մաշալյան. Հիսուսին որպես Տեր ...
Дворкин А.Л. Сектоведение. Тоталитарные ...
Նորադուզի խաչքարեր
Ռուսաստանի Դաշնության բանկերի ասոցիացիա...
Օրհնության մի խաչքար է տեղադրվել Աբովյան...
Քննարկում աղանդների մասին «Բրիֆինգ» հաղո...
Սահակ եպս. Մաշալյան Աշխարհի վախճանը (տես...
Լուսինե Զաքարյան. Ծիրանի ծառ. mp3
Արծվիկ Դեմիրճյան. Մայր և կույս mp3
Դպրության տվչության կարգ Վազգենյան հոգևո...
Ս. Ս. ՄԱՅԻԼԵԱՆ ՈՍԿԵՓՈՐԻԿ ԿՐՈՆԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻ...
Юрий Валерьевич Зудов. Пятидесятничество...
Տ. Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան Պայծառակերպո...
«Նոր սերունդ» աղանդի մասին
Լուսինե Զաքարյան. Ուր՞ Ես Մայր Իմ mp3
Սահակ եպս Մաշալյան ապաշխարություն
13.07.11 PS Հյուրը Տեր Վահրամ քահանա Մել...
Սուրբ Գրիգոր Նյուսացի. Մեկնություն Ժողով...
Ճառագայթ եւ կերպարան. Վարուժան սարկավագ ...
ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ. Ո՞Վ ԵՆՔ ՄԵՆՔ: ԾԻՐԱ՞ՆԻ ԾԱՌ, ...
Ս. Ս. ՄԱՅԻԼԵԱՆ ՈՍԿԵՓՈՐԻԿ ԿՐՈՆԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻ...
Ժամագիրք. pdf
slaq.am «Դատ` Տեր Եսային ընդդեմ Եհով...
Դպրության տվչության կարգ Երևանում (եկեղե...
Եհովայի վկաներ. Նոր աշխարհի թարգմանությո...
Ավետիս Վարժապետ Պերպերյան. Պատմություն Հ...
Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու տոները. Ար...
Տեր Գրիգոր քհն. Հովհաննիսյան -ԵԿԵՂԵՑԱԿԱՆ...
էլեկտրոնային միջոցների կիրառությունը հոգ...
Андраш Салаи. В Поисках реальности. pdf
Հայ եկեղեցու պատմության դասասենյակի բացո...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Սևանի Վազգենյան Հոգևոր Դպրանոց Էջմիածին ...
Կարինե Խոդիկյան, Օր 6-րդ
Կոմիտաս Վարդապետ. Հով արեք սարեր ջան. mp...
Վահանավանքի 1100 ամյակի գիտաժողով
Սահակ եպս. Մաշալյան. Տյառնընդառաջ
Кеннет Р. Сэмплс. К столетию со дняа рож...
Կիպրիանոս. Աղոթագիրք. Սուրբ Էջմիածին, 20...
Р.М. Конь. Сектоведение. pdf
Կոմիտասեան Պատարագ ամբողջությամբ. Կատարո...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Г. Г. Бочкарева. Психологическая характе...
Վարուժան սարկավագ Մարգարյան. Անկանիմք. m...
Նիկոլայ ավագ քահանա Ագաֆոնով. Յուղաբեր կ...
Վարդան Այգեկցի. Խրատ քահանաներին և ժողո...
Աբորտներ՝ սատանային մատուցվող մարդկային ...
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց. Հրաշափառ Աստուա...
Եկեղեցի հաճախելու կանոները
Գլխավոր էջ » 2012 » մարտ » 9 » ՇԱԲԱԹԱՊԱՀՔ

02:40
ՇԱԲԱԹԱՊԱՀՔ


Շաբաթապահքը սահմանել է Մեծն Ներսեսը՝ Գրիգոր Լուսավորչի թոռը: Հայրապետները ժողովրդին ձանձրույթից հեռու պահելու համար Ծննդյան և Այլակերպության քառասունքները բաժանեցին մասերի ու տարածեցին ամբողջ տարվա մեջ՝ որպես շաբաթապահքեր, և այժմ կա տասնյոթ շաբաթապահք. դրանք են՝ Առաջավորաց, Եղիական, Լուսավորչի, Վարդավառի, Վերափոխման, Սուրբ Խաչի, Վարագա Սուրբ Խաչի, Հիսնակի, Սուրբ Հակոբ Մծբնա հայրապետի, Ծննդյան և Մեծ պահքի յոթ շաբաթները:
Շաբաթապահքն ունի բազում նշանակություններ: Նախ՝ խորհրդանշում է արարչության շաբաթը, որը սրբության ու պահքի շաբաթ էր, մինչև վեցերորդ օրը՝ Ադամի ստեղծվելը, որից հետո պահքը լուծարվեց: Թեպետև մինչ Ադամը ստեղծվել էին տարբեր կենդանիներ ու գազաններ՝ լողացող ու թռչող, սակայն նրանք դեռևս չէին ստացել ուտելու հրամանը: Այնուհետև Աստված հրամայում է Ադամին. ՙԱհա ձեզ տվեցի ողջ երկրի վրա տարածված սերմանելի բոլոր պտուղների սերմերը և իրենց մեջ պտուղ սերմանելու բոլոր ծառերը: Դրանք թող ձեզ համար սնունդ լինեն, իսկ բոլոր կանաչ խոտերը՝ երկրի բոլոր գազանների, երկնքի բոլոր թռչունների և երկրի վրա սողացող բոլոր սողունների, բոլոր կենդանիների համար թող լինեն կեր՚ (Ծննդ. Ա 29-30):
Երրորդ՝ Դրախտից դուրս գալուց հետո նախաստեղծները հինգ օր անսվաղ սուգ պահեցին՝ առանց ուտելու և խմելու՝ հայտնվելով մահվան վիճակում, մինչև Տերը գթաց ու մի հրեշտակի հրամայեց մխիթարել նրանց ու խոստացավ Իր Միածնին առաքել նրանց փրկության համար՝ հրամայելով ուտել այդ վայրում եղող պտուղներից, և նրանք հուսադրվելով կերակուր ընդունեցին: Այս խոստումն է հիշեցնում Դավիթը՝ ասելով. «Հիշի՜ր քո ծառային տրված խոսքը, որի վրա էլ դրիր իմ հույսը» (Սաղմ. ՃԺԸ 49):
Երրորդ՝ կենդանիները տապանի դռան շուրջը հինգ օր շարունակ առանց ուտելու և խմելու մնացին մինչև անձրևի տեղալը, ապա մաքուր կենդանիներից յոթական մտան տապան ու փրկվեցին: Սա ցույց է տալիս հնգօրյա պահքի սրբությունը, որով մտնում ենք եկեղեցի ու փրկվում մեղքերի ջրհեղեղից:
Չորրորդ՝ Եգիպտոսից ելնելուց առաջ Աստված հրամայեց յոթ օր բաղարջ ուտել: Սա շաբաթապահքի խորհուրդն ունի, որով պահում ենք մեր հոգին ու մարմինը մեղքերի բոլոր խմորումներից ու ելնում մեղքի եգիպտական ծառայությունից:
Հինգերորդ՝ յոթ օր սահմանվեց բորոտների՝ բանակից դուրս մնալու և սրբվելու համար: Նույնը սահմանվեց նաև պղծություններին մոտեցածների համար: Այդպես և մեր հոգիներն են պղծվում մեղքերից, ինչ պատճառով էլ յոթօրյա պահքով եկեղեցուց դուրս ենք գալիս և սրբվում:
Վեցերորդ՝ Մովսեսը հրամայեց վեց քաղաք կառուցել ապաստանի համար, որպեսզի ակամա սպանողները մտնեն այնտեղ ու ազատվեն վտանգից: Սա խորհրդանշում է վեցօրյա պահքը, որը մեզ համար ապաստանի քաղաք է լինում, և մենք՝ ակամա մեղանչողներս, պետք է մտնենք այս պահքի մեջ ու արդարանանք:
Յոթերորդ՝ Աստված հրամայեց Իսրայելի ժողովրդին պահել Շաբաթների շաբաթը, որը խորհրդանշում է մեր շաբաթապահքը:
Ութերորդ՝ հինգ օր է Քավության տոնը, և այնուհետև՝ յոթ օր Տաղավարահարաց տոնը, որը խորհրդանշում է պահքի շաբաթի սրբությունը, որով լինում ենք տաղավար և բնակարան Աստծուն:
Սրանք օրինակներն են, իսկ ճշմարտությունն այն է, որ սրբում ենք մեր հինգ զգայարանները, որոնցով մեղանչում ենք: Նախ սրբվում ենք պահքով, ապա տոնում՝ սրբերին մեզ բարեխոս անելով: Այսպիսի խորհուրդ ունի շաբաթապահքը, որը պահում ենք ամբողջ տարում:


Աշխատասիրությամբ՝ Արամ Դիլանյանի






Բաժին: Պահքի մասին | Դիտումներ: 671 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Պիտակներ: Shabatapahq, Pahq | Հեղինակություն: 5.0/26
Որոնում կայքում


Armenian Directory
Սույն կայքի նյութերը պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը կայքին պարտադիր է:
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Օգտվողներ: 0

Հայ Առաքելական Ս. Եկեղեցի © 2011-2013