Գլխավոր էջ | Գրանցում | Մուտք | RSS
Օրացույց
«  մարտ 2012  »
երկերեչորհինուրբշաբկիր
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Մուտքի եղանակը
Մուլտիմեդիա
Վան Գորդեն, խմբագրել է Գրետխեն Պասանտինո...
Քահանաների պատրաստում ընդլայնված դասընթա...
Սահակ եպս. Մաշալյան Աղոթքի մասին (Մաս 1-...
Ուր ես, Մայր իմ,
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Գարեգին Բ-ի անվա...
Г. Г. Бочкарева. Психологическая характе...
Տէր ողորմեա, Հատված Պատարագից. mp3
slaq.am «Դատ` Տեր Եսային ընդդեմ Եհով...
Սևանի Վազգենյան դպրանոց ամեն շաբաթ mp3
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Հայր Խորեն Առաքելյան. Դիակիզում, թե՞ թա...
Տ. Բագրատ Եպս. Գալստանեան, Օծումն հիվանդ...
Соблазн оккультизма. Архимандрит Алексан...
Դասախոսություն Գեւորգյան հոգեւոր ճեմարան...
Սահակ եպս. Մաշալյան Հարստության մասին (...
Դպրության տվչության կարգ Վազգենյան հոգևո...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Հայտնիների ներգրավածությունը աղանդներում
Տեր Գրիգոր քհն. Հովհաննիսյան -ԵԿԵՂԵՑԱԿԱՆ...
Կյանքի խոսք աղանդի պարագլուխ, Արթուր Սիմ...
Սահակ եպս Մաշալյան ապաշխարություն
Կոմիտաս Ասլամազյան. Կաքավիկ mp3
Սևանի Վազգենյան դպրանոց. Հավուն mp3
Աղանդները շարունակում են ծաղկել
Աննա Մայիլյան սիրտ իմ սասանի mp3
Հայր Ղևոնդի Նոր տեսանյութը: (ՄԱՍ 1-2) Կ...
Անահիտ Պարսամյան. Շուշան-Վարդենի. Վարքագ...
Եզնիկ վարդապետ Պետրոսյան դոկտոր աստվածաբ...
Եհովայի վկաների դիտարանի քննադատություն....
Ջրօրհնեք զորամասում (Եկեղեցական կյանք)
ՏԱԹԵՎԻ ՎԱՆՔ (վավերագրական ֆիլմ «ԲԱՐԵՎ, Վ...
Սահակ եպս. Մաշալյան Երջանկության մասին ...
Աստուածածին երկնային. Հովեր երգչախումբ....
Վասն հիվանդաց. Հրաչ Բեգլարյան. pdf
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց Օրհնյալ է Աստված...
Հայր Վարդան Նավասարդյան. Դրոշմի Խորհրդի...
Մանանա ծրագիր - «Մաքսլիբերթի»-ի անդրադար...
Друг царя и царицы. Григорий Ефимович Ра...
Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան. Երկու ուխտավոր...
Լուսինե Զաքարյան Առավոտ Լուսո mp3
Ամերիկյան մուլտֆիլմերի կործանարար ազդեցո...
Սուրբ Գրիգոր Տաթևացի. «Հայր մերի»-ի մեկն...
Մաղաքիա արք. Օրմանյան. Ազգապատում. Հատոր...
Սահակ եպս. Մաշալյան Սուրբ Ծնունդ (Մաս 1-...
Վարանիմք ի մեղաց. Կարինե Ավետիսյանը. mp3
Ս. Հովհան Որոտնեցի «Մեկնողական-իմաստասիր...
Շնորհք արքեպիսկոպոս Գալուստյան. Մեծ պահք...
Տեր Վահրամ քահանա Մելիքյանը պատասխանում ...
Ричард Бендлер. Время перемен. pdf
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց. Հրաշափառ Աստուա...
Գլխավոր էջ » 2012 » մարտ » 9 » ՕՐԱՊԱՀՔ Չորեքշաբթի եւ ուրբաթ օրերի մասին

02:15
ՕՐԱՊԱՀՔ Չորեքշաբթի եւ ուրբաթ օրերի մասին


Առաքյալները կարգեցին պահել տարեկան երեք քառասունքները, ինչպես նաև չորեքշաբթի և ուրբաթ օրերի պահքերը: Սա գալիս է Հին օրենքից, որը նրանք փոխադրեցին նորի մեջ: Ըստ Հին օրենքի՝ հրեաները պահում էին երկուշաբթի և հինգշաբթի օրերը, ինչպես փարիսեցին էր ասում. «Շաբաթը երկու անգամ ծոմ եմ պահում» (Ղուկ. ԺԸ 12): Առաքյալներն այս օրերի փոխարեն կարգեցին չորեքշաբթին և ուրբաթը: Ինչպես որ շաբաթապահքը հինգ զգայարանների սրբության համար է, որոնցով մեղանչում ենք, այդպես էլ երկու օրվա պահքը մեր հոգու և մարմնի սրբության համար է, որով գործում ենք մեղքերը:
Վարդապետներն այս պահքի համար հետևյալ պատճառներն են նշում: Նախ՝ այն, որ Մովսեսը հրամայում է պղծությունից լվանալ մարմինն ու հանդերձները և բանակից դուրս լինել մինչև երեկո (տե՜ս Թվեր ԺԹ 19):
Երկրորդ՝ չորեքշաբթին Եվայի խաբվելու օրն էր, երբ օձը նրան համոզեց ուտել պտղից, իսկ ուրբաթը՝ երբ Ադամը կերավ պտղից և ելավ Դրախտից:
Երրորդ՝ չորեքշաբթի օրը մեր Տերը հայտնեց Իր մատնության, դատաստանի, չարչարանքների, խաչելության և մահվան կենարար խորհուրդը, որի պատճառով տրտմեցին առաքյալները, իսկ ուրբաթ օրը կատարվեց այս ամենը, նաև՝ շարժվեցին արարածները, խավարեցին երկնքի լուսատուները: Այդ պատճառով պահում ենք այս օրերը, որպեսզի կցորդվենք Տիրոջ խաչին:
Չորրորդ՝ որովհետև երկու առաքինություններ ունենք՝ տեսական և գործնական: Տեսականի համար սրբվում ենք չորեքշաբթի օրը, իսկ գործնականի՝ ուրբաթ, որով սրբասեր դառնալով՝ Աստծու օգնությամբ հասնում ենք ճշմարտությանը և բարուն:
Հինգերորդ՝ որովհետև ընդունում ենք երկու օրենքներն էլ՝ և՜ Հինը, և՜ Նորը, դրա համար էլ երկու օր սուրբ ենք պահում:
Հարց. -Ինչո՞ւ Հինանց շրջանում չորեքշաբթին և ուրբաթը չենք պահում:
Պատասխան. -Քանի որ Աղուհացի օրերին պահել ենք շաբաթը և կիրակին, դրա համար Հինանց մեջ ուտում ենք նաև չորեքշաբթի և ուրբաթ օրերին:
Երկրորդ՝ քանի որ հիսուն օր պահեցինք հոգու համար, հիսուն օր էլ ուտում ենք մարմնի համար:
Երրորդ՝ աղուհացն այս կյանքի խորհուրդն ունի, որի ընթացքում սգում ենք մեր մեղքերի համար, իսկ Հինունքը հարության խորհուրդն ունի, քանի որ ո՜չ սուգ է, ո՜չ տրտմություն և ո՜չ ցավ:
Չորրորդ՝ քանի որ Հինանց շրջանում առագաստի մանուկներն ենք, և Փեսան մեզ հետ է, դրա համար էլ սուգ չենք անում, մինչև որ Փեսան վերցվի, և ապա կպահենք ըստ Ավետարանի խոսքի (տե՜ս Մատթ. Թ 15): Իսկ Համբարձումից հետո պահում ենք չորեքշաբթին և ուրբաթը կամ ինն օր՝ մինչև Հոգեգալուստը:
Եվ այն, որ չորեքշաբթի և ուրբաթ օրերը ճշմարիտ պահոց օրեր են, հայտնի է հետևյալից: Նախ՝ որ առաքյալներից է ավանդված, ինչը հայտնի է առաքելական և նիկիական կանոններից:
Երկրորդ՝ սուրբ Եվագրոսն ասում է՝ պահիր չորեքշաբթի և ուրբաթ օրերն ամեն շաբաթ:
Երրորդ՝ մեծ ճգնավոր Բենեդիկտոսն ասում է, որ չորեքշաբթի և ուրբաթ օրերն անսվաղ պետք է պահել մինչև իններորդ ժամը:
Չորրորդ՝ հայտնի է և հաստատ, որ բոլոր քրիստոնյա ազգերը պահում են չորեքշաբթի և ուրբաթ օրերը. չորեքշաբթին՝ մատնության, իսկ ուրբաթը՝ խաչելության պատճառով, որովհետև սուգ է:
Հինգերորդ՝ Նիկիական ժողովում կանոն է դրված ու սահմանված, նաև հաստատված սուրբ Բարսեղ Մեծի, սուրբ Եպիփանի և այլոց կողմից, որ եթե մի անգետ անձ միս ուտի չորեքշաբթի և ուրբաթ օրերին, երեք շաբաթ թող պահի սրբությամբ՝ տնանկներին ողորմություն բաժանելով, և ապա հաղորդություն ստանա, իսկ եթե արհամարհելով առաքելական կանոնները՝ ուտի այդ օրերին, ապա երեք տարի ապաշխարի:

Աշխատասիրությամբ՝ Արամ Դիլանյանի






Բաժին: Պահքի մասին | Դիտումներ: 1050 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Պիտակներ: Orapahq, Pahq | Հեղինակություն: 5.0/27
Որոնում կայքում


Armenian Directory
Սույն կայքի նյութերը պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը կայքին պարտադիր է:
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Օգտվողներ: 0

Հայ Առաքելական Ս. Եկեղեցի © 2011-2013