Գլխավոր էջ | Գրանցում | Մուտք | RSS
Օրացույց
«  մարտ 2012  »
երկերեչորհինուրբշաբկիր
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Մուտքի եղանակը
Մուլտիմեդիա
Ռուսաստանի Դաշնության բանկերի ասոցիացիա...
Տ. Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան Պայծառակերպո...
Լուսինե Զաքարյան. Ծիրանի ծառ. mp3
Քննարկում աղանդների մասին «Բրիֆինգ» հաղո...
Ս. Ս. ՄԱՅԻԼԵԱՆ ՈՍԿԵՓՈՐԻԿ ԿՐՈՆԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻ...
Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու տոները. Ար...
Սահակ եպս Մաշալյան ապաշխարություն
Նորադուզի խաչքարեր
Ժամագիրք. pdf
Ս. Ս. ՄԱՅԻԼԵԱՆ ՈՍԿԵՓՈՐԻԿ ԿՐՈՆԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻ...
Ադամ քահանա Մակարյան. Քրիստոնեության իսկ...
Կոմիտասեան Պատարագ ամբողջությամբ. Կատարո...
Դպրության տվչության կարգ Երևանում (եկեղե...
Дворкин А.Л. Сектоведение. Тоталитарные ...
Սահակ եպս. Մաշալյան Աշխարհի վախճանը (տես...
Юрий Валерьевич Зудов. Пятидесятничество...
Եկեղեցի հաճախելու կանոները
slaq.am «Դատ` Տեր Եսային ընդդեմ Եհով...
Վահանավանքի 1100 ամյակի գիտաժողով
Դպրության տվչության կարգ Վազգենյան հոգևո...
Խաչի օծման արարողություն Ապարանում ( Եկե...
Р.М. Конь. Сектоведение. pdf
Կոմիտաս Վարդապետ. Հով արեք սարեր ջան. mp...
Կիպրիանոս. Աղոթագիրք. Սուրբ Էջմիածին, 20...
Վարդան Այգեկցի. Խրատ քահանաներին և ժողո...
Սահակ եպս. Մաշալյան. Հիսուսին որպես Տեր ...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Г. Г. Бочкарева. Психологическая характе...
էլեկտրոնային միջոցների կիրառությունը հոգ...
«Նոր սերունդ» աղանդի մասին
Սևանի Վազգենյան Հոգևոր Դպրանոց Էջմիածին ...
Андраш Салаи. В Поисках реальности. pdf
Հայ եկեղեցու պատմության դասասենյակի բացո...
Վարուժան սարկավագ Մարգարյան. Անկանիմք. m...
Տեր Գրիգոր քհն. Հովհաննիսյան -ԵԿԵՂԵՑԱԿԱՆ...
Ավետիս Վարժապետ Պերպերյան. Պատմություն Հ...
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց. Հրաշափառ Աստուա...
Օրհնության մի խաչքար է տեղադրվել Աբովյան...
Кеннет Р. Сэмплс. К столетию со дняа рож...
Լուսինե Զաքարյան. Ուր՞ Ես Մայր Իմ mp3
ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ. Ո՞Վ ԵՆՔ ՄԵՆՔ: ԾԻՐԱ՞ՆԻ ԾԱՌ, ...
13.07.11 PS Հյուրը Տեր Վահրամ քահանա Մել...
Սուրբ Գրիգոր Նյուսացի. Մեկնություն Ժողով...
Կարինե Խոդիկյան, Օր 6-րդ
Նիկոլայ ավագ քահանա Ագաֆոնով. Յուղաբեր կ...
Ճառագայթ եւ կերպարան. Վարուժան սարկավագ ...
Աբորտներ՝ սատանային մատուցվող մարդկային ...
Սահակ եպս. Մաշալյան. Տյառնընդառաջ
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Եհովայի վկաներ. Նոր աշխարհի թարգմանությո...
Գլխավոր էջ » 2012 » մարտ » 9 » ՕՐԱՊԱՀՔ Չորեքշաբթի եւ ուրբաթ օրերի մասին

02:15
ՕՐԱՊԱՀՔ Չորեքշաբթի եւ ուրբաթ օրերի մասին


Առաքյալները կարգեցին պահել տարեկան երեք քառասունքները, ինչպես նաև չորեքշաբթի և ուրբաթ օրերի պահքերը: Սա գալիս է Հին օրենքից, որը նրանք փոխադրեցին նորի մեջ: Ըստ Հին օրենքի՝ հրեաները պահում էին երկուշաբթի և հինգշաբթի օրերը, ինչպես փարիսեցին էր ասում. «Շաբաթը երկու անգամ ծոմ եմ պահում» (Ղուկ. ԺԸ 12): Առաքյալներն այս օրերի փոխարեն կարգեցին չորեքշաբթին և ուրբաթը: Ինչպես որ շաբաթապահքը հինգ զգայարանների սրբության համար է, որոնցով մեղանչում ենք, այդպես էլ երկու օրվա պահքը մեր հոգու և մարմնի սրբության համար է, որով գործում ենք մեղքերը:
Վարդապետներն այս պահքի համար հետևյալ պատճառներն են նշում: Նախ՝ այն, որ Մովսեսը հրամայում է պղծությունից լվանալ մարմինն ու հանդերձները և բանակից դուրս լինել մինչև երեկո (տե՜ս Թվեր ԺԹ 19):
Երկրորդ՝ չորեքշաբթին Եվայի խաբվելու օրն էր, երբ օձը նրան համոզեց ուտել պտղից, իսկ ուրբաթը՝ երբ Ադամը կերավ պտղից և ելավ Դրախտից:
Երրորդ՝ չորեքշաբթի օրը մեր Տերը հայտնեց Իր մատնության, դատաստանի, չարչարանքների, խաչելության և մահվան կենարար խորհուրդը, որի պատճառով տրտմեցին առաքյալները, իսկ ուրբաթ օրը կատարվեց այս ամենը, նաև՝ շարժվեցին արարածները, խավարեցին երկնքի լուսատուները: Այդ պատճառով պահում ենք այս օրերը, որպեսզի կցորդվենք Տիրոջ խաչին:
Չորրորդ՝ որովհետև երկու առաքինություններ ունենք՝ տեսական և գործնական: Տեսականի համար սրբվում ենք չորեքշաբթի օրը, իսկ գործնականի՝ ուրբաթ, որով սրբասեր դառնալով՝ Աստծու օգնությամբ հասնում ենք ճշմարտությանը և բարուն:
Հինգերորդ՝ որովհետև ընդունում ենք երկու օրենքներն էլ՝ և՜ Հինը, և՜ Նորը, դրա համար էլ երկու օր սուրբ ենք պահում:
Հարց. -Ինչո՞ւ Հինանց շրջանում չորեքշաբթին և ուրբաթը չենք պահում:
Պատասխան. -Քանի որ Աղուհացի օրերին պահել ենք շաբաթը և կիրակին, դրա համար Հինանց մեջ ուտում ենք նաև չորեքշաբթի և ուրբաթ օրերին:
Երկրորդ՝ քանի որ հիսուն օր պահեցինք հոգու համար, հիսուն օր էլ ուտում ենք մարմնի համար:
Երրորդ՝ աղուհացն այս կյանքի խորհուրդն ունի, որի ընթացքում սգում ենք մեր մեղքերի համար, իսկ Հինունքը հարության խորհուրդն ունի, քանի որ ո՜չ սուգ է, ո՜չ տրտմություն և ո՜չ ցավ:
Չորրորդ՝ քանի որ Հինանց շրջանում առագաստի մանուկներն ենք, և Փեսան մեզ հետ է, դրա համար էլ սուգ չենք անում, մինչև որ Փեսան վերցվի, և ապա կպահենք ըստ Ավետարանի խոսքի (տե՜ս Մատթ. Թ 15): Իսկ Համբարձումից հետո պահում ենք չորեքշաբթին և ուրբաթը կամ ինն օր՝ մինչև Հոգեգալուստը:
Եվ այն, որ չորեքշաբթի և ուրբաթ օրերը ճշմարիտ պահոց օրեր են, հայտնի է հետևյալից: Նախ՝ որ առաքյալներից է ավանդված, ինչը հայտնի է առաքելական և նիկիական կանոններից:
Երկրորդ՝ սուրբ Եվագրոսն ասում է՝ պահիր չորեքշաբթի և ուրբաթ օրերն ամեն շաբաթ:
Երրորդ՝ մեծ ճգնավոր Բենեդիկտոսն ասում է, որ չորեքշաբթի և ուրբաթ օրերն անսվաղ պետք է պահել մինչև իններորդ ժամը:
Չորրորդ՝ հայտնի է և հաստատ, որ բոլոր քրիստոնյա ազգերը պահում են չորեքշաբթի և ուրբաթ օրերը. չորեքշաբթին՝ մատնության, իսկ ուրբաթը՝ խաչելության պատճառով, որովհետև սուգ է:
Հինգերորդ՝ Նիկիական ժողովում կանոն է դրված ու սահմանված, նաև հաստատված սուրբ Բարսեղ Մեծի, սուրբ Եպիփանի և այլոց կողմից, որ եթե մի անգետ անձ միս ուտի չորեքշաբթի և ուրբաթ օրերին, երեք շաբաթ թող պահի սրբությամբ՝ տնանկներին ողորմություն բաժանելով, և ապա հաղորդություն ստանա, իսկ եթե արհամարհելով առաքելական կանոնները՝ ուտի այդ օրերին, ապա երեք տարի ապաշխարի:

Աշխատասիրությամբ՝ Արամ Դիլանյանի






Բաժին: Պահքի մասին | Դիտումներ: 1075 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Պիտակներ: Orapahq, Pahq | Հեղինակություն: 5.0/27
Որոնում կայքում


Armenian Directory
Սույն կայքի նյութերը պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը կայքին պարտադիր է:
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Օգտվողներ: 0

Հայ Առաքելական Ս. Եկեղեցի © 2011-2013