Գլխավոր էջ | Գրանցում | Մուտք | RSS
Օրացույց
«  մարտ 2012  »
երկերեչորհինուրբշաբկիր
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Մուտքի եղանակը
Մուլտիմեդիա
Սևանի Վազգենյան Հոգևոր Դպրանոց Էջմիածին ...
Վարդան Այգեկցի. Խրատ քահանաներին և ժողո...
Կարինե Խոդիկյան, Օր 6-րդ
Նիկոլայ ավագ քահանա Ագաֆոնով. Յուղաբեր կ...
13.07.11 PS Հյուրը Տեր Վահրամ քահանա Մել...
slaq.am «Դատ` Տեր Եսային ընդդեմ Եհով...
Օրհնության մի խաչքար է տեղադրվել Աբովյան...
ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ. Ո՞Վ ԵՆՔ ՄԵՆՔ: ԾԻՐԱ՞ՆԻ ԾԱՌ, ...
Р.М. Конь. Сектоведение. pdf
Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու տոները. Ար...
Սահակ եպս. Մաշալյան Աշխարհի վախճանը (տես...
Սևանի Վազգենյան Դպրանոց. Հրաշափառ Աստուա...
Լուսինե Զաքարյան. Ծիրանի ծառ. mp3
Андраш Салаи. В Поисках реальности. pdf
Խաչի օծման արարողություն Ապարանում ( Եկե...
Դպրության տվչության կարգ Երևանում (եկեղե...
Վարուժան սարկավագ Մարգարյան. Անկանիմք. m...
Տեր Գրիգոր քհն. Հովհաննիսյան -ԵԿԵՂԵՑԱԿԱՆ...
Սահակ եպս. Մաշալյան. Տյառնընդառաջ
Լուսինե Զաքարյան. Ուր՞ Ես Մայր Իմ mp3
«Նոր սերունդ» աղանդի մասին
Հայ եկեղեցու պատմության դասասենյակի բացո...
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Ս. Ս. ՄԱՅԻԼԵԱՆ ՈՍԿԵՓՈՐԻԿ ԿՐՈՆԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻ...
էլեկտրոնային միջոցների կիրառությունը հոգ...
Կոմիտաս Վարդապետ. Հով արեք սարեր ջան. mp...
Ժամագիրք. pdf
Կիպրիանոս. Աղոթագիրք. Սուրբ Էջմիածին, 20...
Кеннет Р. Сэмплс. К столетию со дняа рож...
Եհովայի վկաներ. Նոր աշխարհի թարգմանությո...
Ս. Ս. ՄԱՅԻԼԵԱՆ ՈՍԿԵՓՈՐԻԿ ԿՐՈՆԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻ...
Եկեղեցի հաճախելու կանոները
Ադամ քահանա Մակարյան. Քրիստոնեության իսկ...
Աբորտներ՝ սատանային մատուցվող մարդկային ...
Дворкин А.Л. Сектоведение. Тоталитарные ...
Ճառագայթ եւ կերպարան. Վարուժան սարկավագ ...
Դպրության տվչության կարգ Վազգենյան հոգևո...
Ռուսաստանի Դաշնության բանկերի ասոցիացիա...
Ավետիս Վարժապետ Պերպերյան. Պատմություն Հ...
Վահանավանքի 1100 ամյակի գիտաժողով
Կոմիտասեան Պատարագ ամբողջությամբ. Կատարո...
Սուրբ Գրիգոր Նյուսացի. Մեկնություն Ժողով...
Սահակ եպս Մաշալյան ապաշխարություն
Г. Г. Бочкарева. Психологическая характе...
Տ. Սահակ եպիսկոպոս Մաշալյան Պայծառակերպո...
Նորադուզի խաչքարեր
Юрий Валерьевич Зудов. Пятидесятничество...
Սահակ եպս. Մաշալյան. Հիսուսին որպես Տեր ...
Արծվիկ Դեմիրճյան. Մայր և կույս mp3
Ս. Գրիգոր Նարեկացի - ՄԱՏԵԱՆ ՈՂԲԵՐԳՈՒԹԵԱՆ...
Գլխավոր էջ » 2012 » մարտ » 9 » Պահոց եւ ուտիքի օրերի պատճառները

02:01
Պահոց եւ ուտիքի օրերի պատճառները


Մարդը հոգի է ու մարմին, և ինչպես ուտելիքը մարմնին է հաճելի, նույնպես և պահքը՝ հոգուն: Այս կապակցությամբ տեղին է հետևյալ բացատրությունը: Մարդու կյանքը պատերազմ է երկրի վրա, և քաղաքը, որ կառուցված է երկու թագավորությունների միջև, ամեն օր պատերազմում է: Երբ այն միաբանվում է մեկի հետ, ապա պատերազմում է մյուսի դեմ:
Մեր «քաղաքը»՝ անձը, դրված է երկու թշնամիների միջև, որովհետև Աստված ի սկզբանե երկու բնություն է ստեղծել. մեկը՝ իմանալի, մյուսը՝ զգալի: Մեր բնությունը սրանց միջև է գտնվում, որովհետև կազմված է հոգուց և մարմնից, և սրանք միմյանց ներհակ են, քանի որ հոգին ցանկանում է մարմնի հակառակը, իսկ մարմինը՝ հոգու, ինչպես ասում է Պողոսը (տե՜ս Գաղատ. Ե 17): Հոգին սիրում է առաքինություն, պահեցողություն և աղոթք, իսկ մարմինը՝ ուտել ու հանգստանալ, այդ պատճառով էլ ամեն օր պատերազմի մեջ ենք: Երբ անցնում ենք մարմնի կողմը, տրտնջում է հոգին, իսկ երբ լինում ենք հոգու կողմը, տրտնջում է մարմինը՝ ասելով, թե տկարացել է:
Մարմինն ուժեղ է ու տեսանելի, և նրա ճանապարհներն ընդարձակ են: Մարդկանցից շատերն են հակված մարմնի կողմը: Իսկ հոգին անտեսանելի է, և նրա ճանապարհը՝ նեղ, և մարդկանցից քչերն են հակված հոգու կողմը:
Արդ՝ ուտիքի օրերը մարմնի օրեր են, որոնք անցնում են ուտելով ու խմելով, իսկ պահոց օրերը՝ հոգու օրեր, ուստի պարտավոր ենք հաշտվել հոգու հետ և պատերազմել ընդդեմ մարմնի ու սատանայի: Եվ այս պատերազմում պետք է զգեստավորվենք հոգևոր զենքերով, ինչպես ասում է առաքյալը կորնթացիներին հղած երկրորդ թղթում. ՙԲոլոր դեպքերում դուք ձեզ ներկայացրեք իբրև Աստծու պաշտոնյաներ՝ ցույց տալով մեծ համբերություն նեղությունների, հսկումների ու ծոմապահության մեջ, սրբությամբ, գիտությամբ, համբերությամբ ու արդարության զենքերով՝ հարձակվելու և պաշտպանվելու համար աջից ու ձախից՚ (հմմտ. Բ Կորնթ. Զ 4-7):
Այդ պատճառով էլ առաքյալները և մեր սուրբ հայրերը որչափ ուտիքի, այնչափ էլ պահոց օրեր կարգեցին ամբողջ տարվա համար: Այստեղից էլ՝ ամբողջ տարում հարյուր ութսուն օր պահք է և նույնքան էլ՝ ուտիք: Վաթսուն օրն ամբողջ տարվա ընթացքում պահոց չորեքշաբթի և ուրբաթ օրերի քանակն է, իսկ մնացած հարյուր քսան օրերը՝ երեք քառասնօրյա պահքերի օրերի քանակը:

Աշխատասիրությամբ՝ Արամ Դիլանյանի






Բաժին: Պահքի մասին | Դիտումներ: 610 | Ավելացրեց: Տեր_Համբարձում | Պիտակներ: Pahq | Հեղինակություն: 5.0/25
Որոնում կայքում


Armenian Directory
Սույն կայքի նյութերը պաշտպանված են հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը կայքին պարտադիր է:
Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Օգտվողներ: 0

Հայ Առաքելական Ս. Եկեղեցի © 2011-2013